Gå til innhold

Hvordan vite om man lekker forstervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror eg gjer det, men vil sjekke det før eg ringer til fødeavdelinga.

Nokon som vet kossn eg kan sjekke dette?

Føler eg blir våt i trusa hele tiden, og det er ikkje noko utflod der.

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... Altså jeg prøver... men er ikke sikker, men det er vel helt blankt, (ikke hvit som utflod), flytende(akkurat som vann), ikke klumper og tror ikke det skal lukte noe særlig. Hmm... det var egentlig alt jeg visste eller har hørt da:) Vet ikke om det hjalp noe særlig:)?? Ring føden du:)

Mykje enklare...

Skrevet

Etter hva jeg har hørt, så skal fostervann ha en egen lukt..

Skrevet

Har hørt noen si at det skal lukte som sperm??? Men min JM sa ihvertfall at det ikke skulle lukte noe.. Men hva lukter sperm egentlig?

Men syns de sier så mye forskjellig:)

Skrevet

Hmm.. nokon av dere som vet kossn eg kan sjekke det sjølv? Kanskje ta et truseinnlegg å sjekke der, om det er utflod eller vatn?

Skrevet

Det er lurt, hvis du er usikker. Se hadde svaret selv du:)

Skrevet

Nei, eg leita meg fram her i gamle innlegg. Men det er jo vanskeleg å sjå forskjell på det. man blie litt smårar av å gå gravid.

Skrevet

Det kan man si:) Men det er vel sånn det skal være, heldig du hvis det er fostervann, da er det jo noe på gang, har termin i dag jeg og ingenting her nei:(

Skrevet

Huff eg er berre i uke 36, så eg er ikkje klar enda.

Håper virkelig det skjer noko hos deg snart då :)

Skrevet

Fostervannet lukter litt småekkelt; litt søtlig. Iallefall gjorde det det, når vannet gikk når jeg skulle ha mitt første barn.

Skrevet

Er det farleg å lekke vatn?

Skrevet

Fostervannet lukter sæd :-)

Forrige gang jeg skulle føde, hadde jeg litt vannavgang. Da jeg luktet på det var jeg ikke i tvil - akkurat som sæd; litt søtlig kanskje?

Skrevet

Men må det komme mykje? Eller kan det komme litt? For nå har eg hatt eit truseinnlegg i snart ein time, det er vått, men ikkje sånn at eg må bytte

Skrevet

Jeg begynte så vidt å lekke vann ( Jeg fødte i uke 37/38) Jeg sier RING FØDEN! Det var det tipset jeg fikk og jeg skal love deg at det var godt jeg gjorde. Kom inn på sykehuset kl 11.15 og 16.15 kom prinsen min. Bedre og være på den sikre siden...

Kjenner du noen murringer eller tak i underlivet/ryggen enda????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...