MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 hvordan skal eg få han til å slutte. Når han ik får viljen sin eller oppmerksomhet går han nesten til angrep på meg. Er bare 1 år...skjønner ikke hvor han har det fra....Andre som har unger som gjør sånt?
05-10-15 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Har akkurat samme problemet med gutten vår, men dessverre ingen løsning på det.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Ja, her er det det samme. Enkelte dager er værre enn andre. Føler at når han holder på med tenner, er trøtt eller ikke helt i form er verst. Står litt om det i det siste Foreldre og barn, men det gjelder gjerne litt større barn. Det vi gjør, er at han får ikke oppmerksomhet når han gjør sånne ting. Fjerner han/meg fra situasjonen. For jo mer jeg gir uttrykk for at det er vondt, eller ikke lov, jo kjekkere synes han det er. Men når jeg setter han fra meg, tar han rolig i hendene, så roer han seg ofte (ikke alltid). Er nok en fase, storejenta vår var akkuratt lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå