Gå til innhold

Til dere som har brukt /bruker Pergo

Anbefalte innlegg

Jeg har denne mnd tatt min 2.Pergo-kur. Forrgie gang fikk jeg EL på dag 16, nå er jeg på dag 22 og ingen El.. Hva tror dere?? Blir det ingen EL eller kan jeg fremdeles håpe den kommer?? Murrer litt i magen, men vet ikke.... ER SÅ DRITTLEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7711257-til-dere-som-har-brukt-bruker-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på min første runde med pergo nå og fikk EL på dag 22. Jeg vet at det noen som får senere EL for hver kur de tar med pergo, kan jo hende det er det som har skjedd med deg. Er du sikker på at du ikke har hatt EL?

Er i samme situasjon! Har hatt to dobble kurer hvor jeg har fått EL på dag 22 og 23. Denne kuren, derimot, fikk jeg negative EL-tester rundt da. Og jeg har nesten ingen bivirkninger (ikke vondt/stikkinger i magen). De siste 5 dagene har EL-testene vært 3/4 positive, men ikke heeeelt, liksom. Vet ikke hva jeg skal tro. Er på dag 31-32, tror jeg... SUKK!!!

Går det an at vi ikke får EL nå når vi har fått det før? :-( Det er siste kuren min også, så det er ekstra surt om den ikke virker...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...