Gå til innhold

Yes vi får tvillinger!!

(Svanger)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Fant ut at det er en del klaging og slikt her inne, og det er jo ikke noe rart, men siden jeg kun er 14 uker og ikke sliter med annet enn kvalme, ville jeg bare si at jeg føler meg så vidunderlig heldig og spesiell som får lov til å oppleve dette!!

Har syntes at det er helt supert, og klarer nesten ikke å forstå at det er 2 kjempesmå babyer som gror inne i magen min!

Til alle som får tvillinger: midt oppe i alle svangerskapsklager... Ikke glem hvor unike dere er!

Masse klemmer fra en lykkelig -snart tobarnsmor!

Fortsetter under...

Heisann...

Ville bare svare at jeg skjønner det ikke helt ennå selv at det er virkelig 2 stk inne i meg...det var det siste vi hadde trodd etter å ha prøvd 2 ganger tidligere og det har gått gærent og så endelig få full klaff vil jeg si..

Er små kvalm,men er ellers i fin form og kjenner at det strekker seg inne meg...har vondt i lyskeregionen,men ellers ikke noe mer...

Mange klemmer tilbake til deg - snart 3 trebarnsmor

takk og jeg er helt enig med deg...jeg føler meg som verdens heldigste..dette er det beste som noen gang kunne skjedd meg og jeg gleder meg så utrolig..jeg har heller ikke vært dårlig..og kommer ikke til å klage uansett..det her er jo et under..=) ååå...vakkert...=)

gratulerer..=)

ja,det er en kjempestor gave og vi er unike!kan ikke beskrive hvor stor glede det er å kunne oppleve det å få to barn på en gang.

MEEEN-vent til du har passert 30 uker,sier jeg bare!du aner ikke hvor tungt det er,jeg har til nå gått opp 20 kg og er 164 høy!gikk rundt i lykkerus til nå jeg også men nå gråter jeg hver dag fordi jeg er såååå sliten,deprimert,trøtt,kvalm også alle disse hormonene som jeg ikke klarer å takle helt!

så se gjerne tilbake til dette innlegget ditt om noen uker!

det er jo også det som er så deilig med å ha denne siden at du kan dele både det deilige og gode samtidig som man trenger noen å klage til,å som kan trøste deg deg med ord og erfaringer som du også leser tilbake her.

så la oss syte litt ,frøken....det gjør ingenting!mener ikke noe vondt mot verken andre eller de nurkene vi får,å være gravid i seg selv er tungt ,oss med to er enda verre :-)

Hei..

Har tvillingjenter på 10 uker og det er fryktelig slitsomt og helt fantastisk. Jeg hadde selv et fantastisk svangerskap fra uke 14 helt til jeg fødte i uke 37.... Så jeg fikk faktisk depresjoner etter fødsel fordi jeg savnet og være gravid. Men tiden leger alle sår, nå kan jeg se gravide uten og gråte.. He he.. Men kos deg med magen din og lykke lykke til i svangerskapet. Skal bli koselig å følge deg fremover.

Annonse

at en "klager/syter" har ingenting med at en ikke er glad for det som skal skje,men dette er en skravle side,mange har faktisk en del plager osv,og noen har mere behov for å blåse ut ting enn andre...vi e så ulike,men like unike alle sammens,enten med en ller to eller flere i magen :-) :-)

Hei barnimagen2

Det var ikke meningen å rakke ned på de som klager! Jeg har også masse klagebøyer innimellom! Poenget mitt er at jeg fant liksom ikke en "artikkel" hvor jeg kunne sleppe løs min takknemlighet og entusiasme! :) Det var altså meningen med mitt inlegg. Bare slapp av etterhvert skal du nok finne syteinnlegg ifra meg også! Må bare komme meg litt lengre på vei tror jeg.

Lykke til med svangerskapet!!!

da skal jeg prøve å komme meg til litt "glade meldinger"slv om det er litt vanskelig,,,men jeg lover å prøve.vil jo ikke at noen skal lese her å tenke på bare det vanskelige og vonde!

får håpe jeg er en av de som slipper unna depresjoner etter fødselen da,hihi.siden jeg har det vanskelig nå.

men det finner vi ut av etterhvert :-)

kanskje du slipper å ha det som meg(får vi virkelig håpe) ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...