Gå til innhold

Pappagave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere/har dere kjøpt barselpresang til far? Evt. hva kjøpte dere? Litt usikker på hva jeg gjør, kjøper nok en liten ting... men hva??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm..hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men han må jo også få en gave... men, som du sier, hva?? *går i tenkeboksen*

Skrevet

Jeg har bestillt en sånn super-dad t-skjorte på BIM shop. Litt cheesy, men moro likevel! De har forskjellige trykk du kan velge i.

Skrevet

Jeg skal føde min kjære en datter - det satser jeg på at er gave nok ;-)

Hvis ikke, kjøpte jeg for en tid tilbake en bok av Finn Bjelke (han på radioen) som het "Pappa for første gang" (eller noe sånt), som gir en innføring i pappa-rollen, med en humoristisk vinkling. Kanskje det kan være noe? Iallefall for de førstegangsfødende.

Skrevet

Vi kjøper oss noe vi har lyst på hele tiden, så vi er enige om at vi dropper gaver til hverandre, det blir i så fall bare å kjøpe for å kjøpe for å ha noe symbolsk. Dessuten er det ikke vanlig å gi barselgave fra far til mor og omvendt i vår omgangskrets, ingen som har hørt om det før jeg leste om det her.

Skrevet

Jeg håper at pappa skal kjøpe en liten gave til meg, og da føles det naturlig for meg å gjøre det samme til han. Han har tross alt støttet meg og hjulpet meg og vært en fantastisk kjæreste for meg alle disse månedene, og han har gitt meg det mest fanstastiske på jord: et lite barn! Så jeg syns absolutt at pappa fortjener en gave!

Men gaven er enkel og morsom da, noe han har ønsket seg en stund men liksom ikke fått seg til å kjøpe: En radiostyrt motorsykkel! Han er skikkelig glad i sykler, og for en tid tilbake måtte han selge drømmesykkelen. Så nå for litt siden såg han denne drømmesykkelen i miniatyr-utgave som var fjernstyrt, og da ble han helt i hundre! Den har jeg kjøpt til han, og det skal være en gave han skal få etter fødselen -fra sin lille nye datter (som gleder seg til å leke med han) og kjæresten sin!

Skrevet

oi, så fint! nå blei jeg helt rørt, jeg... sitter her med tårer i øynene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...