mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 mulig jeg er litt utålmodig, mend et er 2 uker siden fødsel og den er der fortsatt. nesten like sterk som før fødselen. når gikk deres bort, hvis den i det hele tatt gikk bort? hva med soling og sånn, kan den komme tilbake?
Elisa79 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Den forsvant vel gradvis, og var helt borte etter 6 mnd.
m-mamma Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Min er veldig synlig 9 mnd etter fødsel. Har fått igjen mensen og alt. Så du bør nok være litt tålmodig.
Hoppetussa Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 5,5 mnd etter fødsel her, og den er blitt litt svakere.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 ca 4 uker siden fødsel/ks. Og stripen er svakere, men er der. Man må nok ha litt tålmodighet tror jeg når det gjelder å få "kroppen tilbake" :-) selv har jeg innstilt meg på det hvertfall, selv om jeg ser at andre er oj syltynne og flotte på barsel omtrent.. :-) Men ikke dette skallet nei..
Abracadabra Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Min er blitt MYE sterkere etter fødsel, den! Så den nesten ikke før, men nå er den skikkelig mørk, og er kommet på oversiden av navlen også...4,5 uker siden fødsel. Men kjekt å høre av dere andre at de falmer litt etter hvert...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå