Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 hvorfor skal man putte i en baby vafler?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Putte i?? Vi skal spise vafler i kveld, så tenkte jeg kanskje hun kunne spise sammen med oss... La faktisk inn dette spørsmålet her fordi jeg var usikker selv!!! da går det faktisk ann å svare på en litt annen måte!! Merker jeg blir litt sint nå!!!
Marge Simpsons Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 vil ikke anbefale det med mindre du vil ha en baby med vond mage ) men du kjenner ditt barn best...
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 La ham fá smake litt vaffel i smá biter du - det gár greitt.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 får håpe han ikke får noen reaksjoner mot egg eller melka da... Klarer han å spise brødskive da? vafler er litt mer klissete... regner med han tåler gluten!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Det er ikke noe i veien å la babyen smake. Hvis det er egg eller melkeallergi i familien hadde jeg nok vært mer forsiktig, men ellers kan de jo smake. Jenta mi smaker på det meste og hun er 8 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Hun har spist brødskiver siden hun var 6 mnd, ganske store biter også, og har aldri satt noe i halsen.. har heller ikke hatt noen reaksjoner på gluten og vi har heller ingen gluten, melk eller egg allergi i familien.. Hadde bare tenkt til å la hun få smake noen små biter uansett, men tror dere det går bra da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå