Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med pustealarmer generelt og Badysense II spesielt. Funker de og gir de mange falske alarmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker den.er kjempe fornøyd.gutten min er 11 mnd nå.har brukt den hele tiden.Føler meg veldig tygg.har hatt en falsk alarm,men da sov han veldig dypt.Ei venninne av meg brukte den på sitt barn også.ingen falske alarmer der

Skrevet

Vi kjøpte Babysense || og brukte det på sønnen vår til han var ca 9 mnd. Var kjempefornøyd med det. Hadde ingen falske alarmer. Vi kuttet ut og bruke det fordi han begynte å romstere sånn i sengen og var redd for at han skulle skyve seg utenfor sensormattene. Vi kommer nok til å bruke det på neste unge også...

Skrevet

Bruker den nå for andre gang. Aldri hatt falsk alarm.

Skrevet

brukt den i 10 mnd. ingen falske alarmer!!!

Skrevet

Vi har babysens, er kjempe fornøyd!! Men har glemt å skru den av et par ganger når jeg har tatt gutten min ut av senga, da går alarmen så det hyler!!!

Skrevet

hei.

tuen takk for tilbakemeldinger.

da er babysense II bestilt.

hovedinnlegger

Skrevet

hvor får man kjøpt denne alarmen?? noen nett adresser?

Skrevet

snakk om falsk trygghet.. hmm.. skal ikke ha sånn jeg ihvertfall..

Skrevet

falsk trygghet????????

den har redda fler liv!!!

Du kan jo spørre di som nesten mista babyen sin, ka di syns om den!!!!!!

Skrevet

Falsk trygghet? Hører at du ikke har prøvt!

Skrevet

Hvor får man kjøpt dette?

Skrevet

hmm.. dt jeg mener med falsk trygghet.. alle skal kjøpe denne greia som sikkert er dyr og så føler de at de kan sove trygt om natta..

Skrevet

f.eks på

babysafetymonitor.com

Skrevet

fikk ikke denne linken til å virke...

Skrevet

Hvordan kan det være falsk trygghet, når en alarm går av hvis barnet slutter å puste? Da har du jo sjanse til å redde barnet...

kosta ikke mye for oss, vi fikk den etter barna til broren min. Går sikkert an å kjøpe brukt.

Skrevet

den kostet rundt 2000kr tror jeg.Syns det er en ba investering jeg.Alle foreldre bør kunne førstehjelp.Ved siden av førstehjelp vil denne monitoren redde liv.Det er greie penge å betale for å unngå krybbedød syns jeg.Jeg jobber med nyfødte på sykehus og vi bruker den masse der.

Skrevet

Ikke hatt falsk alarm, men var et tilfelle der jeg glemte å slå den av før jeg tok småen ut av sengen. Alarmen gikk ikke!!!! Ikke dårlige batterier heller

Skrevet

Jeg må bare få dele; Akkurat nå føler jeg meg som verdens dårligste mamma, jeg kommer til å sove dårlig i natt! Jeg visste ikke at dette fantes engang jeg.... (og jeg har hatt mange våkne timer fordi jeg er redd og engstelig.) Uff.

Skrevet

Du er slett ikke en dårlig mamma. Det er ikke sikkert at pustealarm har noe for seg. I nest site nummer av Foreldre og Barn er det en ekspert som uttaler seg om det her. Han sier at hvis det er krybbedød, vil en pustealarm bare gjøre at en oppdager det tidligere! Barnet slutter å puste fordi at hjertet allerede har stoppet. Krybbedød skjer ikke fordi barnet slutter å puste, men fordi hjertet stopper, sannsynligvis. Hjertet stopper fordi barnet puster inn karbondioksid i stedet for oksygen. Barnet puster, altså, men ikke riktig luft. Det sikreste er altså å følge rådene mot krybbedød, å la barnet få god tilgang til luft, sånn at det ikke ligger og puster inn den samme luften som det har pustet ut.

Skrevet

Er i hvertfall glad jeg har min babysense nå når snuppa har begynnt å turne rundt i senga, sparker dyna over hode, og snur seg rundt til de merkligeste stillinger i løpet av natta, uten å gi særlig lyd fra seg ellers.... Ingen falske alarmer her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...