mammasgojente Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jenta har hatt KISS og hatet å ligge på magen. Prøver å trene henne opp men til nå har det blitt bare ca 2*5min per dag.... Har fått beskjed at hun må ligge på magen av mauell terapeut. Lurer derfor om noen kan gi meg en sånn ca tid på hvor lenge hver dag det er vanlig å ligge på magen ved 6-måneders alderen??? Altså sånn ca minutter per dag?? Skal bruke dette som utganspunkt for treningen. Takk for svar!
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 min gutt kan ligge leeenge. men han hatet å ligge på magen da han var 2-3 mnd. har lagt han hver eneste anledning på mage på gulvet. men snudd når han har begynt ¨bli irritert. nå ligger han stort sett og leker hele tiden p åmagen. du må kanskje bare ta tiden til hjelp, trene trene og trene?? med tid og stunder, og når barnet ditt blir bedre så blir det kanskje lettere??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 bare å legge baby på magen så otte som mulig.. noenganger vil hun sikkert ligge lenger enn andre ganger.. det går nok bedre etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå