Gå til innhold

Flere som kjeeeeeeeeeeder seg hjemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å gå på veggen jeg... Alle som bor rundt her som jeg kjenner er på jobb eller skole på dagen... Her sitter jeg. Greit å gå en tur med snuppa,men blir kjedelig samme veien dag inn og dag ut. Husarbeid gidder jeg ikke i dag... Noen som har tips om ha jeg kan gjøre med snuppelure inne?? Er dritt vær her. Hun er 8mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bil,pes å ta buss og tog....

Skrevet

Skaff deg en hobby - f.eks lage kort, scrapbooking, håndarbeide, lese bok - eller hvis du har veldig god tid - ta noe videreutdanning over nettet???

Skrevet

Hvordan har du tid til å kjede deg med barnet ditt?

Gutten min er 10 mnd nå, og har vært i full fart rundt i huset siden han var 7 mnd. Noen dager er jo lenger enn andre, men jeg kan ikke si jeg kjeder meg. Det skjer noe hele tiden! Vi leker sammen, synger, hører på musikk, gjør litt husarbeid, går turer, handler, spiser og sover.

Skrevet

Tar liksom ikke helt av nei.....Men dagene går ganske fort allikevel syns jeg. Plutselig er tuppa vår 6,5 mnd og det er bare 4 mnd til jeg skal tilbake på jobb. Vi leker masse, ser på film, går turer......

Skrevet

Nei, trives hjemme jeg :-)

Skrevet

hmm.. noen dager er litt lange og kjedelige.. men tenk dette er tiden for å slappe av hjemme med småen.. ikke en tid man får igjen.. så frem med dvd filmene, god musikk, bak boller/kake.. lage god middag til mannen kommer hjem ol.. gidder ikke husarbeid jeg heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...