Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 babyen min er litt hvit på tungen.er forkjølet og hoster..har det sammenheng montro+
Hoppetussa Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Kan være melkerester, men tror ikke det har noen sammenheng. Du kan prøve å fjerne det med farris, hvis det ikke går bort, kan det være sopp, osm er helt ufarlig, og ikke skal behandles med mindre det er en plage for babyen.
krksk Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 ingen sammenheng med forkjølelse.. men sikkert litt sopp. gullgutten min hadde de første 2 mnd mnen helt kvitt det av seg selv nå.
*Annemor* Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Det er helt sikkert trøske og det fikses med å smøre på Farris med en liten q- tips 4 -6 ganger for dagen. Du må bare huske å riste ut all kullsyren av Farrisen først. Farris med sitron er mest effektiv. Hvis ikke det går vekk på en uke bør du går til legen å få en kur
krksk Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 trenger ingen behandling sålenge baby ikke virker sår i munn/plaget eller du får soppinf.bryst smitte fra baby.. som sagt gutten min e helt fin nå uten noe form for beh.. og han er 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå