BLUME Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 vi reiser til thailand om 14 dager og da er jeg 16 uker på vei. har snakket med jordmor og lege, begge mente det ikke var noe problem med fly og opphold. Det er vel nesten 14 t med fly så jeg gruer meg litt. har bestilt seter med ekstra beinplass. var på ul i går og det var en aktiv krabat i magen. Og det er greit å vite før en drar. Vi ska kos oss. vil ønsk andre som skal på ferie god tur!
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Du sier dere har bestillt seter med ekstra god benplass. Vil bare si at enkelte av disse setene er ved nødutgang og hvis du er synliggravid (er jo ikke sikkert du har fått mage enda) så kan du bli henvist til andre seter, hvis dere i utgangspunktet får tildelt ved nødutgang. Dette fordi endel selskaper ikke tillater gravide ved nødutgangen. Ellers vil jeg ønske dere god tur og nyt ferien!!
Wurm Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg var paa 3-ukers ferie i Mexico da jeg var 16-18 uker og det var ikke noe problem. Staa opp og gaa en gang i timen paa flyet (gangplass er lettest...) og strekk paa kroppen. Har flydd til USA flere ganger etter det (er naa i uke 27) og det har ogsaa gaatt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå