Gå til innhold

Hvor er vi etter at vi har født?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer her inne etter at vi har født?? hvor kan vi fortsette å skravle?? Her eller er det en annen nettside?

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Prøvde å legge til babyen min i brukerinformasjonen, men der har de ikke fått med 2007, så det gikk ikke.

De får vel lagt til 2007 etterhvert, slik at vi kan legge til babyene våre :o)

Så er det vel meningen at vi skal over til dinbaby.com. Du kan logge inn der med brukernavn og passord herfra.

Skrevet

Jeg brukte dinbaby.com etter sist jeg fødte.Fin side.

Skrevet

Bli på 3. tri + januarklubben til alle vi andre har fått, da! ;o) Hehe! Så kan vi prøve_å_få_til det som desemberklubben tydeligvis ikke klarte: Melde felles overgang til DinBaby! ;o)

Hehe! Lykke til med nurkene! Vi andre kommer snart etter... *krysse fingrene for alle januardamene*

Skrevet

Ja, på dinbaby.com er det eget forum (akkurat som her) for januar 2007! Eller den har ikke kommmet opp ennå siden januar ikke er over, men klubb desember 2006 er oppe. Der må vi jo møtes!!!

Skrevet

Der ser dere, jeg trenger tips fra snille damene på bim for å bli kjent med dib, enda Lillingen er 6 uker. Jeg skal se om jeg finner noen snille jenter på november jeg da....men hadde termin på januar, så jeg sniker sikkert litt der også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...