rampen_ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Noen som har det?? Evt vet hvor man får kjøpt?? Er det noen fine nettsider det man kan få se på noen??? Vi vurderer på det sterkeste å kjøpe oss en vogge til lillemann nemlig..
Jeenie Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 jeg synes iallefall leander vuggen er helt nydelig... http://www.barnashage.no/
rampen_ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 tusen takk, skal inn og se nå:-) har hørt mye bra om denne vogga da...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal også kjøpe Leandervuggen. Vi har stue og soverom i forskjellige etasjer, så jeg tenkte det var greit å ha en krok i hvert av rommene. Da kan jeg bare henge opp lillebror der jeg befinner meg, uten å være redd for at storebror på 1,5 overfaller han! ) Dessuten er den jo veldig fin!
NellyPelly82 #14.06.07# Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Vi har også kjøpt Leandervuggen og den er bare helt fantastisk nydelig! Skal ha en krok på soverommet og stativet i stuen i begynnelsen til den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå