dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 ringte ahus for å etterlyse time til lap(har ventet 6 uker på brev). men jeg er vist flyttet til stensby..... men tar de tlf der?nei...... legen hadde skrevet at jeg skulle ha time i løpet av januar, men det ser dårlig ut nå.
Miraculix Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Æsj, så utrolig irriterende...! Og tlf bør de jo iallefall være online på. Herregud, blir oppgitt as... De som jobber der er kanskje ikke "slitere" selv, men det burde de kanskje ha vært, slik at de forstår hvor jæ... viktig det er å få orden på ting og hvor mye det betyr for brukerne deres at de er til å stole på. Møkka-vesen as. Akurat fått tanta på besøk, så er passe forbanna fra før av...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 tanta kom hit også i dag. de har vist tlf tid fra 14.00-15.30....woooow....
Miraculix Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Lett å komme igjennom da vetu. Sikkert 100 oppringninger i minuttet. Er så sinnsykt lei meg idag as, satt å regna litt på ting, fant en sykemeld. fra da jeg hadde ma og det er visst ganske mye lengre siden jeg ble "prøver" uoffisiellt enn jeg først tenkte. Snart 24 pp blir det. Fy fan, føler meg så laangt nede. Trøste-bestilte masse tester istedenfor, føler meg ufruktbar og tror jeg trenger psykolog. :-( Det hjelper å syntes litt synd på seg selv, syntes ikke jeg har gjort det nok jeg. Det var så sinnsykt mye jævligere å fa tr idag enn det har vært tidligere. Æsj.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 men du vet hvertfall at du kan bli gravid:-)det er hvertfall noe... da kom jeg gjennom og fikk time onsdag 7.feb. det er jo ikke lenge til:-)jippiiiiii! merkelig at man må mase sånn for å få hjelp. er dere utredet?
Miraculix Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Sant nok, men det er så rart hvordan kroppen fungerer. Den gangen var det ikke planlagt, og passet fryktelig dårlig. Men skulle sef. beholde alikevel. Mistet; og da satt lysten der som ett skudd. Prøvde å bli gravid igjen, med den tro at det skulle gå lekende lett, men den gang ei. Nei, er ikke utredet, føler liksom at jeg kanskje, hvis jeg planlegge litt bedre med el-tester o.s.v så kanskje vi skal klare det igjen. Får smøre meg med tålmodighet!! Har bestilt el-tester nå, har aldri funnet el før, hvis jeg finner den må det jo gå bedre!!!! Bra du kom igjennom, nei det er ikke lenge til!!! :-) Moro:-)
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Det er jeg faen meg enig i!!!!! Jeg har vært syk siden jeg var 14 og ikke en jævla sjel kan klare å hjelpe meg, de bare trekker på skuldra og sier de ikke veit!! hva pokker er det for et svar??? Så nå ligger jg på sofan og er dårlig igjen, og jeg kommer ikke gjennom på telefonen til legen engang!!! MØKK!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2007 men det sykeste av alt er at om man har familie som jobber på sykehuset,så kan de plutselig hjelpe.... jeg har kommet inn fort pga det noen ganger. men det er jo et sleipt triks å bruke da,så jeg prøver å la være. de kan umulig ha orden i sakene sine!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Vet at man kan bli gravid...ja det sa jeg til meg selv jeg også for lenge, lenge siden... men så er det desverre noe som heter sekundærinfertilitet...så her blir det prøverør ja. Prøvde i 7pp, ble gravid, mistet og så nå har jeg prøvd i 15pp siden min SA... Ikke for å være negativ men man vetikke at man kan bli gravid ved at man har vært det, for det kan forandre seg og så kan man ikke bli gravid... men hva er grunnen til det? Og hvorfor ble jeg gravid den gangen??? Frustrert! Sorry at jeg tok over tråden her men ble inspirert.... Og enig, mongo helsevesen! GRRRRR!!!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2007 vi får rotte oss sammen. har lyst til å søke ivf privat,gidder ikke det tullet her mer.... men da må vi vel ut med 70-80 000-minst......og det er mye penger...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. januar 2007 #12 Skrevet 10. januar 2007 Ja det er dritt mye penger! Tenk at det skal være sånn! Jeg skal til gyn på mandag, nå er det to mnd siden han lovte vi skulle få søke. Blir ikke den søknaden fyllt ut på mandag, ja så tror jeg vi stikker privat vi og. Har regnet ut...klinikk hausken koster 69 000 totalt for 3 forsøk + medisiner... sukk men vil jo helst søke sykehuset i haugesund da, der er det bare to mnd ventetid fortiden...fritt sykehusvalg :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 10. januar 2007 #13 Skrevet 10. januar 2007 Kan lgge til at på klinikk hausken kan du ta lap med lokalbedøvelse, og ingen ventetid...kansje du skulle ha ringt og spurt hva det koster? Jegvet at endags utredning for både mann og kvinne koster 10 000, men siden du skal "bare" ha lap så blir det noken annen pris. Det er gjortpå 10 minutter :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. januar 2007 er ikke noe stress med narkose.tror det skal gå bra. men nå får jeg ikke tatt den timen alikevell,så kanskje jeg får ny time der jeg ører til.håper det!!! etter dette er jeg ferdig utredet,så det skal bli en sann fryd!er passe lei av den dumme stolen... ikke at det blir noe mindre når vi kommer igang med ivf men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå