Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 å ha kynnere nesten konstant. Kan ikke gjøre noe som helst uten at magen blir stram å ubehagelig.. har hatt kynnere siden uke 15,men i de siste 6 ukene har det økt på... Hvofor har noen mer kynnere en andre? Greier serøst ikke å følge datteren min på 2 år.. Hardt:( Er bare i uke 29 Har forresten vært på sykehuset å målt livmorhals,blod gj.strømning og str på bebien.. Helt normale forhold. Urinprøven var neg på alt. Blodtrykket var annerledes enn vanlig.. 127/90 vanligvis pleier å være 114/66 vet at 120/70 er bra blodtrykk hehe Noen som kjenner til lignende tilfeller.. altså med masse kynnere.. Hvordan har det gått seg til mtp rier,fødselsforløp o.l
Mamma til tre gutter Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 hey hey ja kynnere er helt normalt.. eg hadde så og si gjennom hele svangerskapet midt.. da eg var fire måneder på veg så blei eg sjukemeldt 50% pga dette og vondt i ryggen... men ikke bekymr deg, for noen så er disse kynnerene sterkere og hardere... men bare husk og slapp av og ikke stress så mye... og det med blodtrykket det går opp og ned hele tiden så lenge det ikke er enorme hopp så er alt normalt.. god gutten min kom dagen før termin, sunn og frisk tass på 3765 kilo og 51 cm... nå er han 4.5 måned og veier 8 kilo... smil.. kos deg, eg unner alle å vere gravide og å få oppleve ein fødsel,, det er helt fantastisk... eg fikk i allefall ein positiv opplevelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå