Gå til innhold

Litt redd.. Flere med samme tanker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som går og er redde for at det er noe galt med barna i magen?

Huff.. Det gjør jeg.. Skjønner ikke hvorfor egentlig.. Har hatt mange UL pga. flytting av termin, og det har aldri vært noe å bekymre seg over der.. Sist så sa jordmor at hun så alle sunnhetstegn, og at den lå å gjorde pusteøvelser, og at den legger på seg normalt=)

Men klarer liksom ikke helt å legge fra meg den tanken at det KAN være noe galt..

Så hører man at friske barn er aktive, at hvis barnet er sykt, så pleier det å være roligere i mors liv, mitt barn er ganske rolig, eller jeg veit jo ikke da, for jeg er førstegangs.. Men jordmor syns det var dumt at jeg ikke kjente alle bevegelsene hun så..

Men selvføgelig, noen barn er vel roligere enn andre uten at det trenger å være noe galt..

Flere som har det sånn? Noen beroligende ord? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jormødre i dag er utrolig flinke til å oppdage feil og avvik under UL. Men man hører jo om de som har fått beskjed om at alt er bra likevel har fått dårlige nyheter... MEN det er utrolig sjeldent.. du kan slappe helt av:)

Så lenge du og barnefar ikke har noe i genene eller at du har tatt medisiner o.l så tror jeg sannelig det er større sjanse for at barnet du bærer på er en liten einstein:)

Men vet hvordan du har det... Har hatt en dårlig magefølelse i dette svangerskapet.... MEN, jeg tenker litt slik at om det har en misdannelse så får jeg i allefall et barn.. Blir jo like glad i det :) Det jeg er mest redd for er at det skal bli dødfødt,krybbedød o.l ..Har drømt mye rart i det siste..huff.. Det skal ikke være lett å være gravid..

Lykke til med lille einstein

Skrevet

Ja, du sier noe der..! Ja, det er mye en skal måtte tenke på i en graviditet, hadde aldri trodd jeg skulle bli så "hysterisk".. Men det er vel sånn det skal være og få barn, man skal vel på en måte være bekymret.. (til en viss grad..)

Dødfødsel og krybbedød er heller ikke gode tanker og gå med..

Tusen takk for beroligende ord=)

Jeg er sikker på at den dårlige magefølelsen din er ubegrunnet!

Masse lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...