rødhette* Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 I går kveld opplevde jeg og sambo noe merkelig. Samtidig som babyen sparket, kom det lyder fra magen min... De fleste av dem hørtes nesten ut som bobler som var inni magen min som sprakk. Noen andre som har opplevd dette? Hva i all verden var de lydene??? Er 39+3 idag.
kaffen Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 jeg har ofte hørt det! nesten som små klikk liksom... Hadde det i forrige svangerskap og, og da var gutten helt fin. tviler på at det er grunn til bekymring. hører kanskje med at både jeg og mannen min har "mobile" ledd som lett "knekker". Sønnen vår er hypermobil. Kanskje det er det som gir lyd?
rødhette* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Er ikke bekymra eller noe, altså Vi bare lo av disse lydene, og jeg ble bare nysgjerrig på all verden det er for noe, disse lydene vi hørte. Verken min kjære eller jeg har det med leddene våre slik du beskriver. Gudene vet... jaja hehe Takk for svar iallfall (Hadde håpa noen skulle si det betyr at fødselen vil starte innen 48 timer eller noe sånt )
kaffen Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg for min del synes det var godt å høre at det er flere som har det da. Har sagt fra til lege og jm, men de bare ser stomt på meg og begynner å snakke om noe annet...
rødhette* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 Jeg skal til legen på fredag, men vet ikke om jeg gidder si noe. Får se om lydene gjentar seg hehe. Første gang jeg/vi har opplevd det, i går. Tidligere på kvelden var det ekstrem rumling fra magen min, og da snakker vi ekstrem. Både jeg, sambo og kompisen hans holdt på å le oss skakke. Aldri rumla så høyt fra magen min før. Og ikke var jeg sulten, en gang! Var glad sambo også hørte lydene i går kveld, ellers ville jeg vel trodd jeg innbilte meg dem hehe. Aldri hørt om slikt før, og skjønner fortsatt ikke hva de lydene var. Men de var nå der iallfall.. hehe
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Må skuffe deg å si at det i hvert fall ikke noe tegn på at fødselen starter. For nå har jeg hatt det en stund et par uker. Og kommer særlig når jeg skal reise meg fra en stol. Skulle også ønske at det kunne vært starten på noe. Men jeg får vel vente 24dager til huff huff... Lykke til!!!
rødhette* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2007 Akkurat samme lydene, som om det er bobler som sprekker? Jeg lå i senga da vi hørte lydene.. de kom uansett om jeg lå på siden eller på rygg. Regna ikke med at det var tegn på fødselsstart, men er jo lov å håpe *knis*
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Hei.. Jeg har hørt noe som høres ut som kneppelyd på en måte, spurte legen min idag og han sa det kunne være sener som ble "knipsa" mot hverandre når bebisen sparka
rødhette* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2007 Hvordan høres kneppelyder ut? Både sambo og jeg vil sammenligne mine "magelyder" som bobler som sprekker...
åsså jeg da :=) Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Jeg hadde også slike rare kneppelyder i magen på slutten... idag da lillegutt krøket seg sammen på magen min(han er 6 dager) kom samme kneppelydene fra anklene hans som de jeg har hørt i magen!!! så da anser ejg det mysteriet som løst for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå