Gå til innhold

dyner og sengetøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvor mye man trenger av sengetøy og dyner til den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til mitt første barn hadde jeg én dyne til vognen, og én til vuggen, begge i str 65x80 cm. Synes det er greit å ha ett skifte til hver av dem, dvs 4 dynetrekk. Jeg vil ellers anbefale lammeskinn til å ligge på, både i sengen og i vognen, men dette er det jo forskjellige meninger om.

Skrevet

jeg har en dyne til vogna og en dyne til senga. dyna til senga er større enn den til vogna. til vogna har jeg to dyne/putetrekk og til senga har jeg tre...

Skrevet

oki:) tusen takk.

er ikke lett å vite alt sånn når det er første gang:)

Skrevet

Har ei stor dyne til sprinkelsenga me to eller tre dynetrekk til. Har ei vogndyne og vi bruke i vugga å. Den har æ tre sett til. Å lammeskinn til å ligge på. Har bare ett sia det kosta 950 kr så vælg æ heller å ta me skinne fra vogna å i vugga. ;p Litt råflott me to syns no æ.

Skrevet

Har dere både skinnpose og dyne til vogna? Kom ikke på at man bruker to forskjellige dyner i vogn og seng jeg... Hvorfor gjør dere d egentlig..?

Skrevet

Man bruker vel gjerne litt mindre dyne i vugge/vogn enn i seng, på grunn av plassen..?

Skrevet

Vi kommer til å bruke ei i senga og ei til vugge og vogn. Kommer nok til å kjøpe mest sengetøy til den lille dyna i starten, siden vugga står på rommet vårt, og sengdyna dermed ikke blir brukt så mye heeelt i starten.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...