nadia`s mamma Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 jeg lurer på hvor mye man trenger av sengetøy og dyner til den lille?
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Til mitt første barn hadde jeg én dyne til vognen, og én til vuggen, begge i str 65x80 cm. Synes det er greit å ha ett skifte til hver av dem, dvs 4 dynetrekk. Jeg vil ellers anbefale lammeskinn til å ligge på, både i sengen og i vognen, men dette er det jo forskjellige meninger om.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 jeg har en dyne til vogna og en dyne til senga. dyna til senga er større enn den til vogna. til vogna har jeg to dyne/putetrekk og til senga har jeg tre...
nadia`s mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 oki:) tusen takk. er ikke lett å vite alt sånn når det er første gang:)
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 10. januar 2007 #5 Skrevet 10. januar 2007 Har ei stor dyne til sprinkelsenga me to eller tre dynetrekk til. Har ei vogndyne og vi bruke i vugga å. Den har æ tre sett til. Å lammeskinn til å ligge på. Har bare ett sia det kosta 950 kr så vælg æ heller å ta me skinne fra vogna å i vugga. ;p Litt råflott me to syns no æ.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Har dere både skinnpose og dyne til vogna? Kom ikke på at man bruker to forskjellige dyner i vogn og seng jeg... Hvorfor gjør dere d egentlig..?
mayaya Skrevet 10. januar 2007 #7 Skrevet 10. januar 2007 Man bruker vel gjerne litt mindre dyne i vugge/vogn enn i seng, på grunn av plassen..?
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Hvor stor dyne til vogn og hvor stor til seng??
mayaya Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Vi kommer til å bruke ei i senga og ei til vugge og vogn. Kommer nok til å kjøpe mest sengetøy til den lille dyna i starten, siden vugga står på rommet vårt, og sengdyna dermed ikke blir brukt så mye heeelt i starten.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå