Gå til innhold

November: sovner barnet deres av seg selv om natten....eller ammes det i søvn..


Gjest

Anbefalte innlegg

noen ganger legger vi henne våken etter siste måltid, stryker og koser til hun sovner- noen ganger tar det ti min andre ganger en time.

 

noen ganger sovner hun til maten og andre ganger ligger hun på fanget til hun har sovnet godt før vi flytter henne. hun våkner 9 av ti ganger vi flytter henne da, ikke alltid like lett å få henne til å sovne igjen.

 

altså ingen rutiner her på det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får mat i stua, så går jeg inn og legger han i senga fortsatt våken.. Gjør som deg, sitter og stryker han over panna til han blir rolig.. trenger nødvendigvis ikke ha sovna, men bare får han rolig.. og som du sier, kan ta 10 min og kan ta opptil 2 timer.. spørs hvor umulig han har bestemt seg for å være =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får hun flaske før hun legger seg. Sovner som regel i fanget da så legger vi henne over i senga. har noen ganger lagt henne våken og sittet ved senga. også her tar det da alt fra 10 minutter til 1 1/2 time før hun sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter siste måltid legger vi han i sengen sin i våken tilstand og går ut. Han faller til ro og sovner stort sett ganske med en gang, kjempe deilig! Men de endrer jo på seg hele tiden, så plutselig en dag går det ikke like knirkefritt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes det endrer seg hele tiden. Kan liksom ikke regne med at det går like knirkefritt hver dag selv om vi har det samme leggeritualet hver kveld. Jenny sovner stortsett alltid ved puppen ved nattmåltidet, men våkner alltid når jeg legger henne ned i vugga, eller om vi må skifte bleie, og det må vi storsett nesten hver natt.. Varierer hvor lang tid det tar å få henne i søvn igjen da. Som dere sier, alt fra noen minutter til neten flere timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...