Gå til innhold

inne i min 12 uke... juhuuuuuuuuuuu


Duracellgirl*prøver*

Anbefalte innlegg

bare en uke igjen her inne hos dere flotte damer, og så stikker jeg til 2 tri.. åh...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hopper også over dit på søndag duracellgirl! Godt det er noen kjente navn der inne:) Når går du over? Jeg er 11+3 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me too!! Hopper over på lørdag! Så gøy å ha det første trimesteret over snart! Nå kan vi snart slutte å bekymre oss så veldig..(som om det kommer til å skje..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... ja nemlig, jeg stirrer fremdeles på papiret etter at jeg har vært på do. Vet ikke om den tvangshandlingen vil forsvinne med det første;) Skal på ul neste uka da, vi har bestilt privat. Gleder meg! Og håper jeg får se et sterkt hjerte slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke tvangshandligene forsvinner med det første...

 

Jeg er akkurat som deg, sjekker papiret hver gang, he,he..

 

Jeg er 10+1, dvs om to uker kan jeg forhåpentligvis hoppe inn i 2. trimester. (kontrollen neste uke vil vise det.... la tiden gå fort....!!!)

 

Uansett... en venninne av meg går på overtid i disse dager, og hun har sjekket papiret hele tiden.....

 

Tror jeg kommer til å gjøre det samme.. må nok bare leve med det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, så fort tiden går duracellgirl :)

jeg er fortsatt på bli gravid jeg da :P he he

 

lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper over på søndag jeg og!!! :-))) Jo takk, jeg stirrer på toalettpapiret fortsatt, engster meg over stikkinger i magen, men gleder meg mest over at det går bra. Til og med magen har vokst litt...(hvis man ser nøøøøøye etter)

 

Lykke til videre folkens! Dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...