Gå til innhold

Babysvømming


Moniken, mamma til 3

Anbefalte innlegg

Noen som skal begynne på babysvømming etterhvert? Når har dere isåfall tenkt til å begynne? Leste en annonse for babysvømmingskurs i går, og der sto det at man kunne begynne når babyen var 6 uker.. Men i Spebarnsboken står det 10 - 12 uker. Når begynner dere?

Jeg gleder meg sånn til å ha med minsten i bassenget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenkte gå på risenga, men de fleste kursene har startet denne uken og går over 10 uker. jeg tenker det sikkert starter opp nye kurs etter det, og da skal nok vi begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynner på fredag på St.Olavs Plass i Oslo (Olim Swim)

Gleder oss !!

Poden er 5 uker den dagen.

Vi har gått med jenta vår også, fra hun var baby.

Nå er hun 2,5 år og hopper fra kanten og "svømmr" fra kortende til kortende - syns det er SÅ gøy !

Håper poden også digger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også tenkt å begynne på risenga? Skal du gå på formiddagen eller på kvelden? Sambo har så lyst til å være med, så det må nok bli kvedskurs på oss. Så annonse i Budstikka i går, så det må jo være noen kurs som begynner nå snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hvilke dager og tider det blir. pappan jobber skift, så han får uansett ikke vært med hver gang, men må prøve å finne et kurs der han ihvertfall kan være med noen ganger. si ifra om du finner kurs som ikke har startet enda da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk på babysvømming med første barnet vårt. Vi begynte når han var rundt 3 måneder. Han elsket det.

 

Opplevde at det var en del av de som var rundt 6-7 uker som bare skrek. Ble sikkert mange inntrykk og en del støy.

 

Ville kanskje vudert å vente litt, men barna er jo så forskjellige. Noen tåler mye og noen er sensitive....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er det jeg har hørt også.....så vi vurderer å vente til poden er litt eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...