Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 har termin 3 mars..har nesten ingenting klart til babyen kommer.. lysten til å handle inn det siste er ikke så stor akkurat..har så og si alle de store tingene i hus, men mangler ALT av småting..som stelleprodukter, flasker, sengetøy osv osv.. føler at tiden begynner å springe fra meg nå..
kaffen Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har ikke begynt å gjøre klart noe enda. Som deg har jeg allerede alle de store tingene etter de andre, men vil jo kjøpe litt nytt og da... Har ikke pakket noen bag heller. Har termin 1 mars, men synes jeg har kjempegod tid!
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har alt klart nå..men fikk på plass siste rest i forrige uke... Altså bleier,kluter.stelleprodukt,flasker,tytter,mme osv.. Synes det var like greit å bare få det hjem.. Mangler faktisk ingenting nå...har heller litt for mye =)
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg mangler madrass til senga ellers er alt klart, klær er vasket opp, bleier og ammeinnlegg ligger klart og de store tingene er i hus. Har ei vennine med termin 11 dager før min ks dato som stresser meg litt + en mann som syns at det haster og ha ting klart. Skal ha ks den 23 februar og har termin den 4 mars:) Kjenner at jeg slapper litt av nå når alt er klart:)
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Hehe.. ikke stress dere da , da stresser dere meg, jeg har termin i beg. a feb og har ingenting klart.. ike henta de store tingene hjem engang
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg mangler bare badebalja... har termin 18.mars.
rødhette* Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har alt klart. Men så har jeg termin om 6 dager, så er litt kjekt...
findus Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Langt ifra! Har termin 17. februar, og det er KJEMPEMASSE som står igjen.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 har termin 19 februar og er ikke i nærheten engang. skal ut å kjøpe barnevogn neste torsdag, og mangler fortsatt masse småting. har nettopp skrudd sammen vippestolen vi fikk til jul, og holder på å vaske to av dynene. men ellers så føler jeg fortsatt det er for tidlig.... men det er vel like greit å få ting i hus og gjøre allt klart?
Mrs. Bouquet Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Har alt klart. Me hvorfor ikke handle resten på internett, du får tak i det meste om ikke mer.
nutri Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 NÅ har vi endelig alt klart,ja. Tror jeg da. Det siste vi fikk i hus var barnevognen. Det skjedde på dagen 2 uker før termin. I seneste laget mente damen i butikken, og de fleste andre... ja,ja. Nå har vi den hvertfall. Har ikke kjøpt flasker og sånt, men det regner jeg ikke med å måtte bruke i starten likevel. Dessuten, ikke vanskelig å få tak i fort.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Som alle ser har jeg term. 8 mars å sånn er ståa her i huset; -Barnerommet er fortsatt fullt av rot og søppel det skulle vært malt og teppet på gulvet der skal ut. -Det nye soverommet til meg å gubben mangler gulv, lister, takmaling gardiner, klesskap.... -Barnesenga skulle vært malt, må da madrass, dyne sengesøy o.l -Barneklær skulle vært vaska å brettet å lagt i skap. -Har ikke stelleplass enda. -Har ikke sett på hva jeg trenger på sykehuset enda... Noe mer jeg har glemt???? hmmm.... Det kommer vel på plass en eller annen gang!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 helt du har født, og plutselig mngler du en hel masse småting... haha =) Husker sånn var jeg med min første, hadde liksom "ALT" klart, men nå bebyen hadde kommet, så manglet jeg både den ene og det andre... =)
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 Hadde siste storshoppinga idag! Så no e æ endelig FÆRDI!! Jippi!! E så deilig. Bare nyhuset som ikkje e færdi. Så iløpet av en måned e det færdi oppussa og innfløttingsklart. Det bi godt det.
27år nr.4 Skrevet 9. januar 2007 #15 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har termin 12. mars, og jeg har heller ikke noe klart. Jeg har det meste i fra för, men det må jo pakkes fram og skrues opp, og vaskes osv osv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå