Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny bruker her, og har, som de fleste andre her, veldig lyst til å bli gravid. Har en skjønn datter på snart 20 måneder, som vi håper blir storesøster om ikke så alt for lenge. Med dattera vår fikk vi klaff på første forsøk, og nå er jeg utålmodig etter å ha prøvd en fire-fem måneder. Har ikke begynt å teste for el, går bare ut fra kalenderen på babyverdenen. Men egentlig er spørsmålet mitt er om det er best å ha sex hver dag eller annen hver dag i perioden rundt el? Har lest at det er best om mannen ikke har utløsning tre dager før, og da er det jo vanskelig å ha sex hver dag. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7708896-hvor-ofte-har-dere-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annenhver dag skal holde, tror jeg. Så lenge begge er friske (sædkvalitet o.s.v) tror jeg ikke det gjør så vbeldig mye om det er oftere heller, men annenhver dag er ett godt utganspunkt..!

Skulle ønske jeg kunne ha sex annenhver dag, hadde vært mye sikrere da, men p.g.a forskjellige arb.rutiner er det vanskelig for vår del. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg iallefall satset på iallefall annenhver dag..! God sjangs for å treffe da!

Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...