mumbo Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Min lille på 3,5 mnd har vært forkjølet for første gang, tett i nesa og surklete i halsen. Nå er ikke nesa tett lenger (takk og lov!), men han surkler fortsatt. Ingen feber. Jeg har holdt han inne mens han har vært syk, men vet ikke hva som er best nå som han er i ferd med å bli frisk igjen. Hva gjør dere med forkjølete babyer? Inne helt til alle symptomer er borte, eller er det greit å gå ut etterhvert når de er feberfrie og bedre, men fortsatt surklete?
js74 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Lillegutt er nå 6 mnd og har også vært veldig forkjølet. Jeg holdt han inne da han hadde feber, men når han var feberfri tok jeg han med ut. Synes han sover bedre ute selv om han er litt tett i nesen. Vi bor på østlandet og har nesten bare hatt varmegrader hele vinter. Synes godt du kan ta henne med ut, så sant det ikke er mange minus grader.
high five Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg triller min tre mnd gamle gutt selv om han er surklete i brystet. Det er han jo hele tiden, og han må jo få frisk luft. Jeg snakket med barnelege ang at han er så mye tett, og han sa at barn i den alderen har "lettskremte" slimhinner. Det er ikke farlig og det gir seg når han blir eldre.
mumbo Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Takk for svar! Da går vi ut, det skal bli deilig. Ser ut til at regnet har stoppet også.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 ja.. har bare godt av frisk luft... men kle godt på ungen og unngå trekk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå