Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lei meg fordi jeg har blitt fryst ut av barselgruppa mi.Vi var 3 stk som var endel sammen,men hun ene begynte plutselig å bli så kald mot meg.Aner ikke hvorfor.Hun har gradvis blitt mer og mer kald og de siste gangene vi har møttes har hun ikke hilst på meg engang.Hun kontakter nå bare hun andre i gruppen vår og finner på ting med henne alene.Jeg er irritert og såret.Flere som har opplevd noe sånn?Hvordan kan jeg komme i kontakt med andre med småbarn nå?Vil jo gjerne ha kontakt med andre med barn.Jeg er helt sjokkert over hennes oppførsel egentlig.Trodde ikke voksne mennensker oppførte seg sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er trist når sånt skjer! Når det er så tydelig som i dette tilfellet - at hun ikke engang hilser på deg - da synes jeg du har lov å spørre rett ut om du har gjort eller sagt noe galt. Kanskje du har sagt noe som hun har misforstått eller tolket helt feil? Hvis hun er så smålig at hun bare har bestemt seg for å ikke ville ha noe med deg å gjøre, da er hun ikke noe å samle på som venninne uansett. Da har du jo ingenting å tape med å spørre.

Eler kanskje du kan spørre hun tredje. Kanskje hun har sagt noe til henne?

Skrevet

Sett opp dib-treff der du bor da vel :) Jeg treffer jevnlig venner med babyer på dib-treff her jeg bor, det er kjmpekoselig.

Skrevet

jeg spurte hun tredje litt forsiktig en gang,men hun bare begynte å snakke om noe annet.Aner ikke hva jeg kan ha gjort mot henne.Tror kanskje hun er en sånn person som må ha den fulle oppmerksomheten hele tiden.Da jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen husker jeg at det alltid var vanskelig når 3 jenter var sammen fordi 2 alltid skulle være bestevenner og dytte bort den tredje.Kanskje hun henger igjen litt der.Nå har det gått så langt at jeg ikke er interressert i å ha mer med henne å gjøre.Men har tenkt litt på å spørre hva hun egentlig misliker ved meg,men har vel ikke turt.........

Skrevet

Vanskelig med sånne folk, ja... Utrolig hvor lang tid enkelte bruker på å bli voksne!

Da er det vel ikke noe mer du kan gjøre, enn å treffe den tredje alene hvis både du og hun er interessert i det.

Skrevet

Hei!Dette har jeg også opplevd.Noen damer er rett og slett noen drittkjærringer!Ikke bry deg om dem,men dropp kontakten og finn nye venner.Du kan jo møte noen her inne på treffsidene

Skrevet

Må bare si at jeg på en måte kjenner meg igjen. Vi er fem stykker, tre er venninner fra før av. På siste treff var vi bare fire - jeg og de tre venninnene. Følte meg ikke velkommen i det hele tatt(dvs, vi var hos meg) - ukoselig var det. Men har prøvd å knytte bånd til den siste på gruppa da, håper vi blir litt bedre kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...