et lite mirakel Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Etter to timer ga jeg opp. Hun skrek ikke, bare sutra litt. Så snart hun fikk opp i armene, slokna hun tvert...1-0 til henne... Må jeg begynne med dette allerede nå? Hun har også nektet å sove mer enn nøyaktig 30 min i egen seng den siste uka, tips til hvordan jeg kan jobbe med den???
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Er nok bare å fortsette å prøve... så lenge ho ikke skriker, så ville jeg latt ho ligge i senga.. bare strøket ho over panna, synge e.l..
js74 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Vi begynte ikke med det så tidlig. Frem til han var ca 3 mnd sovnet han kun på armen min. Etterhvert begynte jeg å legge han selv om han var våken på natten. Da han var rundt 4,5 mnd begynte jeg å legge han våken på kvelden, og nå når han er 6 mnd legger jeg han våken i sengen uansett dag/kveld/natt. Han prater da en liten stund så sovner han. Ikke fortvil om hun ikke sover alene enda, det kommer helt sikkert etterhvert.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Syns det høres noe tidlig ut jeg da. Gutten min sov for det meste i vogna frem til han var 4,5mnd han. Ikke hatt noe problem med å få han til å sovne i egen seng etter det. Han følte seg hvertfall mye tryggere i vogna enn den store senga si..hehe. Nå er han snart 8mnd og sovner fint i sin egen seng både på dagtid og om kvelden. Du må nok bare prøve deg frem med hvordan hun trives med å ha det når hun skal sove,gjør det hverfall lunt og godt for henne,mange babyer liker ikke helt det at senga er såpass stor og åpen. Vant til å ligge lunt og godt inni magen til mamma liksom Lykke til hvertfall
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 syns det er litt tidlig å begynne med det.. kan fint vente noen mndr.. min sov nøyaktig 20min hver dag fra han ble 3uker... på dagen assa sov masse om natta.. men fra han ble 4mndr så begynte han åsove mer 2lurer på over 1time tilsammen å sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå