Gå til innhold

Amming og solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta litt sol nâr man ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt at det skal gjøre noe... Jeg har gjort det siden tulla ble født :)

Skrevet

Har heller ikke hørt at det skal gjøre noe, trenger jo litt farge på kroppen nå i dette triste "høst" været... Men, hva gjør dere med den lille mens dere tar sol?

Skrevet

lillegutt skal 2 timer til dagmamma i ettermiddag, tilpassing denne uken for jeg begynner i jobb igjen pâ Mandag, sâ da tenkte jeg â gâ â trene litt + solarium.

Skrevet

Tror ikke det skulle påvirke melka, om det var det du tenkte på? Men det tørker jo ut huden litt, jeg ville ikke gjort det bare av frykt for hengepupper.

Skrevet

Om solarium i seg selv er sunt er jo en helt annen debatt, men å få sol på brystene kan være bra! Sopp, for eksempel, hater å bli solt og tørket. Vær kjempenøye med hygienen før du legger deg ned da!

Skrevet

Jeg tok ikke solarium, men fikk trent litt og tok boble bad + sauna. Fy sôren â deilig â kunne gjôre noe for seg selv; Fôler jeg ble en helt ny person. Nei nâ skal jeg bort â hente lillegutt hâper han ogsâ har hatt det bra da?

Skrevet

kan hende melken blir brent da, så pass på.........

Skrevet

Du burde heller bruke tiden pâ ungen din istedenfor â skrive noe sâ teit!

Skrevet

hehe og du bør bruke tiden din på noe annet som spør så dumt, dumt spørsmål = dumt svar ;)

Skrevet

Bruk av solarium medfører risiko for å utvikle hudkreft. Hvis UV-stråling er farlig for huden kan det jo ogsâ vaere farlig mot andre ting. sâ jeg synes ikke det var sâ dumt spôrsmal. HVorfor signerer du ikke med "nick", kansje litt FEIG?

Skrevet

feig nei ? du vet jo ikke hvem jeg er uansett eller ? burde jo ha 0 for deg å si om det står "Petronella260806" eller ei.....er du i slekt med en lemmen kanskje ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...