Lillegutt 17 july 06 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Kan man ta litt sol nâr man ammer?
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har ikke hørt at det skal gjøre noe... Jeg har gjort det siden tulla ble født
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Har heller ikke hørt at det skal gjøre noe, trenger jo litt farge på kroppen nå i dette triste "høst" været... Men, hva gjør dere med den lille mens dere tar sol?
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 lillegutt skal 2 timer til dagmamma i ettermiddag, tilpassing denne uken for jeg begynner i jobb igjen pâ Mandag, sâ da tenkte jeg â gâ â trene litt + solarium.
mumbo Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Tror ikke det skulle påvirke melka, om det var det du tenkte på? Men det tørker jo ut huden litt, jeg ville ikke gjort det bare av frykt for hengepupper.
Expat Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Om solarium i seg selv er sunt er jo en helt annen debatt, men å få sol på brystene kan være bra! Sopp, for eksempel, hater å bli solt og tørket. Vær kjempenøye med hygienen før du legger deg ned da!
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 Jeg tok ikke solarium, men fikk trent litt og tok boble bad + sauna. Fy sôren â deilig â kunne gjôre noe for seg selv; Fôler jeg ble en helt ny person. Nei nâ skal jeg bort â hente lillegutt hâper han ogsâ har hatt det bra da?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 kan hende melken blir brent da, så pass på.........
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2007 Du burde heller bruke tiden pâ ungen din istedenfor â skrive noe sâ teit!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 hehe og du bør bruke tiden din på noe annet som spør så dumt, dumt spørsmål = dumt svar
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2007 Bruk av solarium medfører risiko for å utvikle hudkreft. Hvis UV-stråling er farlig for huden kan det jo ogsâ vaere farlig mot andre ting. sâ jeg synes ikke det var sâ dumt spôrsmal. HVorfor signerer du ikke med "nick", kansje litt FEIG?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 feig nei ? du vet jo ikke hvem jeg er uansett eller ? burde jo ha 0 for deg å si om det står "Petronella260806" eller ei.....er du i slekt med en lemmen kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå