Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Flinke du er!!!! Nå har jeg glemt hvor du kom fra jeg... Tar ammetåka på forskudd vøtt.. hehe.... Vurderer om jeg skal gå hjem fra jobb jeg altså, føler meg ikke helt i form.... Kan det være et tegn?? hehe
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Syklusen: EL: ca 14. jan Ikm: ca 28. jan (men den kommer ikke!!! JADAJADA!!!!)
♥lurelure♥ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2007 Du kan lese profilen min, der står det litt om meg:) Hmmm... Ammetåke er det nok sikkert da..... Du skal altså ha kose helg til søndagen du da, ja, det er noen som har det... Min mann fikk nok forrige uke, jeg spurte han i går, men han var trøtt:( Så det ble ikke noen æresrunde i sengen denne uken nei... Reiser på landstedet til helgen, blir alltid mer fart der, da har vi ikke klesvask, rydding osv å tenke på...
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Det hjelper å dra bort litt ja.... Fikk meg en runde i går, men det hjelper jo lite når EL er til helga!!! SNØFT!!!!!
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #6 Skrevet 10. januar 2007 Gooooood morning, beredt!!!!! Håper du får en fin dag!!! I dag har jeg bestilt time hos legen.... Skal dit både fordi jeg er konstant kvalm, og for å klage over at jeg aldri blir gravid!!! Fikk jo ikke time før langt uti januar da....
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2007 Gooood mårnings!! Sitter her jeg, saft og frokostknekkebrød... Ble litt sen i morges. Ja, du får be ham ordne sånn at det blir noen bebiser snart!!!! Er så trøtt i dag, når jeg kommer hjem skal jeg sove på saofaen tror jeg. Du, jeg har fremdeles litt sånn brunlig utflod... Det er jo ei uke for tidlig å spotte, så jeg skjønner det ikke... Det er ikke noe hyggelig i det hele tatt, hvis mensen kommer så vil jo det "ta livet av" en evt spire der inne.... Noe dritt....
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #8 Skrevet 10. januar 2007 Hmmmm.... det er rart.... Jeg pleier å få brun utflod en uke før jeg får mensen, men jeg har jo mensen i nesten to uker da.... Det kan jo være mye rart det da.... Det er jo noen som har "blødninger" selv om de er gravide og da... Vi krysser fingrene inntil det motsatte er bevist!!! Klem
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2007 Jeg pleier ikke å spotte før om en uke, har mensen bare i 4 dager. Så dette er rart. For det ser jo litt ut som spotting før mens. hvis mensen kommer nå så klikker jeg. Da blir jeg så sint at jeg kommer til å skrike..... (så best den ikke kommer mens jeg er her på jobben...) Noe skit dette her!!!! skit skit skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uff, jeg blir jo helt paranoid her....
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 Jeg blir paranoid av å være på denne siden her jeg!!! Hehe.. Før jeg meldte meg inn her, tenkte jeg aldeles ikke på EL og IKM og alt mulig det skravles om her.... Dessuten blir jeg MYE mer utålmodig, når jeg ser at omtrent ALLE tester positivt her!!!
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2007 Ja, jeg også. Mye mer utålmodig. Var forresten nettopp på toalettet, var bittelitt, men jeg håper det stopper og at det bare var litt vanlig utflod og ikke mens.... Det er jo altfor tidlig med tr nå, hun kommer jo ikke før fredag om 10 dager!!
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2007 Lenekatt, jeg har ikke engang lyst til å gå inn på linkene som beynner med: jeg er gravid! er det sant! Jippi, kryss to streker !!! jeg hopper over dem her inne nå for tiden, og jeg bryr meg heller ikke om å få så mye respons på min egen hvis den kommer engang.... Det er deprimerende, rett og slett. jeg skal heller være litt mer deltakende når jeg kommer inn på 1 tri, da har jeg ihvertfall noe i magen selv.... Uff, egoistisk?? Ja, kanskje, men akkurat nå har jeg mer enn nok med min egen situasjon og orker ikke glede meg sånn over alle andre....
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #14 Skrevet 10. januar 2007 Enig med du!!! Nå etter jul har det jo vært helt vannvittig mange som har testa positivt????!!!!! Eller er det bare meg??? Lurer på om jeg kanskje får EL i dag jeg, siden jeg var så uggen i går, og så tror jeg kanskje jeg så litt EL-slim i stad, hvis det da bare ikke er vanlig utflod... Tror jeg skal teste i dag når jeg kommer hjem fra jobb.... I dag er jo siste dag vi kan kose før søndag, pga den dumme gutteturen til sambo!!! GUTTETUR du liksom, hva med meg???? Hehe.....
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2007 Hmmm... Jeg syntes og det er helt enormt med positive tester, og mange av dem kjenner jeg ikke nicket til heller. Da syntes jeg de kan gå direkte inn på 1 tri isteden for å annonsere det her først og så rett inn der.... Hmmm.. ta en EL test. det var så rimelige el tester, cb, på billigtester, 7 stk til 199. Jeg bruker dem under el, men kjøper noen med streker fra babyklar.no som jeg bruker litt tidligere. Der blir streken sterkere for hver dag det nærmer seg, så da vet jeg ca hvor jeg skal teste med de dyrere fra cb... Funker bra, men ingen bebis enda,... Du kan ikke tillate guttetur!!! Hehe, nei, en må jo fortsette som før, men man blir jo gjerne litt opphengt i prøvingen spesiellt i el tiden da... Du får ha sex så nær gutteturen som mulig, og så fort han kommer inn døra igjen hjemme. De lever jo lenge disse små soldatene....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #16 Skrevet 10. januar 2007 hei på dere:) har dere en fin dag?
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #17 Skrevet 10. januar 2007 Hei og hva skjer`a Suss@??? Testet du negativt??? Ja men...??
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #18 Skrevet 10. januar 2007 Det er nesten dårlig gjort når de treffer på 1 pp og sånn.... Det skulle bare vært lov for de som har prøvd over 6mnd å annonsere inne på bli gravid at de var blitt gravide!!! Hehe.... Ja, har kjøpt tester på billig... I følge BIM blir babyen sannsynligvis unnfanget til søndagen, og det passer jo bra!!! Fortalte sambo at jeg forventer meg en skikkelig runde i kveld, siden han drar i morgen tidlig... Hehe, han bare lo av meg og sa at det skulle jeg få, men det var ikke pga EL, det var fordi han kom til å savne meg... Han er god da... Tålmodig fyr som er sammen med meg altså!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #19 Skrevet 10. januar 2007 heia, ja jeg har kommet til den koknklusjonen att jeg er innbilt gravid... for jeg har fortsatt alle symptomer.... skjønner ingenting jeg..
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #20 Skrevet 10. januar 2007 Merkelig...Skal du ta flere tester? Eller venter du til du skal til legen på fredag??
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #21 Skrevet 10. januar 2007 nei jeg gidder ikke teste mere,.. tar det hos legen, som jeg forøvrig måtte utsett pga jobb.. alt går bare en vei med meg for tia..kjiipppttt.. men dere er i slaget eller?? full el periode på deg lenekatt??
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 10. januar 2007 Suss@:Hehe, jeg er litt innbilt gravid jeg også.... Nei, jeg er vel litt skeptisk heller tror jeg.... Det kan jo ha vært noe feil med testen??? Kanskje du skulle testet en gang til siden du har symptomene??? Lenekatt: Det var skjønt sagt av samboeren din, jeg har funnet ut at sex er bedre utenom el jeg da, for da blir jeg for fokusert på å få barn... Jeg tror jeg har sluttet å spotte, kjenner ingenting nå... Uff, det går utover jobben denne prøvingen... Sitter bare å kjenner etter om det kan være noe der nå... nå... eller nå....
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #23 Skrevet 10. januar 2007 er du gravid beredt???? jeg venter litt til med og teste...blir sikkert like skuffa denne ganga.. skjømnner ikke dette først positiv så neg, var liksom ikke skygge strek heller... sex er allltid like godt jo:p
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 10. januar 2007 Nei, suss@, tror ikke den satt denne gangen. Husker du når jeg spottet sist? Det var jo rett før mensen. Men denne gangen spotter jeg litt nå, 10 dager før mensen!! Er jo bare 5 dager siden el!!!! Rart... Men tror kanskje det har stoppet nå. Merkelig. Kjenner ingenting. Ikke noe i puppene heller, ikke i magen, absolutt null tegn på spire. Ja, skjønner du ikke vil teste, gjør det når du føler for det.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #25 Skrevet 10. januar 2007 du det var jo sånn jeg hadde sist det, på ett helt teit tidspunkt... jeg tror jeg vil bestille en feilfri kropp, de har det sikkert på nette en plass, kansje de tillogmed har en gravid en??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå