Gå til innhold

Gynekolog i stavanger, hvem??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal til fastlegen min i morgen og blir et all sansynlighet henvist til gyn. pga blødninger som kommer og går. Er 8 uker på vei.

(snart i 6 uker nå) og fordi de fant en cyste ved UL på SUS sist fredag.

Jeg hadde en MA i sept og da måtte jeg og til gyn pga blødninger (tvillinger.. mista først den ene ved uke 5 og ma uke 9)

Da gikk jeg til dr. Lileide. Han var flink men jeg syntes det var litt "gamle" kontorer/utstyr.

Kanskje bare meg som overragerer.

Forslag jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner til gynekolog Synnøve Ørn. Hvordan lokaler og slike ting er har jeg ingen anelse om, da jeg kun er en bekjent av den familien.

Har hørt av andre at hun er flink hvertfall!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i Dr Arnt Løklings kontorer er det kommet en ny gynekolog, tidligere fødselslege fra sykehuset Eli Smedvig.

 

jeg var pasient hos løkling og vet dermed ikke hvordan hun er, men hun skal være flink. Hun har også anskaffet seg 3 D ultralyd.

 

Kontorene er under oppussing så de blir nok bra...

 

men om hun vil ta deg inn er en annen ting. Hun skal vist være veldig glad i syke gravide. om du blir definert som syk nok er det nok bare hun som kan svare deg på... :-)

 

jeg hadde prøvd henne og gitt henne en sjanse, om ikke annet enn for mulighet for 3 d ul senere. og så har de en kjempekoslig jordmor der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit Velholmen (?) Husker ikke helt etternavnet.

Hun holder til på Hinnaklinikken. Privat, så det koster jo litt.

Men hun har i tillegg UL utstyr : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...