Bare jeg er meg :o) Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Lillegutt er 8 mnd og nå har begynnt å få flaske på natten igjen:( Han sluttet å få mat om natten når han var 5 uker og nå er vi i gang igjen! MEN hva gjør man ikke for egen nattesøvn? Har jo en gutt til som skal opp om morningen og kjøres til skolen.Blir gal jeg av dette,heheh. Nå har jeg funnet ut at om mini får litt melk i senga når han våkner ved 03-04 tiden så sovner han igjen og sover til 07-08. Men er helt åpen for tips her jenter.......
BettyBoob Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 vet hvordan du har det! Gutten min fikk melk om natten frem til for kort tid siden. Han er 9,5 mnd. Han våkner fremdeles ca to ganger og må få vann.....Slitsomt! Jeg gleder meg såååå til den natten jeg får sove gjennom!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Som så mange andre har vi hatt en runde med skriking i to netter for å kvitte oss med dårlige vaner på nattestid- funker supert for oss. Vi setter hardt mot hardt i to dager, og så er til slutt på maten på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå