Gå til innhold

Skravleside uke 2 2007!

Anbefalte innlegg

Hei og Godt Nytt år! Ser at termin klubben vår ikke har skravleside uke for uke. DA starter jeg siden for uke 2 og håper flere blir med på det:

Her sitter jeg -alene hjemme en tirsdags formiddag. Frokost tv på tv, oppvaskmaskinen som durer og lille jenta i barnehagen. I dag har jeg BILEN ( min mann har den nesten hver dag pga jobb) og skulle egentlig ta en tur til byen. Rusle, slappe av, se livet der og ende opp på kaffekompaniet på Carl Berner med lunsj og kaffe og avis og se og hør! Men sitter enda hjemme.

Er sykemeldt fra jobben ut januar og har god tid. Den lille i magen kjennes litt, men mindre enn sist gang-tror jeg. Dette kan vel variere fra gang til gang og som jeg leste i sted -det har vel også med morkakens plassering og så er det jo litt tidlig. Er 19+2 i dag. Er av og til inne på nettsidene babyverden og barnimagen og der er barnimagen 1 uke før! De rekner nok litt forskjellig. Hos legen i går var jeg iallefall i begynnelsen av uke 19, når jeg rekner selv på svangerskapskalenderen min er jeg i samme uke som barnimagen -i begynnelsen av uke 20. Ja -dette blir bare litt skravel og noe jeg tenkte på mens jeg skrev nå.

Da skal jeg avslutte skravelen og ta neste steg: En dusj og kanskje en tur til by`n! Ha det fint i uke 2 2007

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7708068-skravleside-uke-2-2007/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, skravleside hørtes lurt ut - er ikke veldig mye aktivitet her inne. Jeg har akkurat oppdaget noe som er litt dumt. Har vært 100% sykemeldt fra uke 9 til uke 19, dvs ut året. 2 januar begynte jeg i ny jobb og, men fordi jeg fortsatt kaster opp ville hverken legen eller jeg satse på friskmelding (siden jeg trenger ro for å beholde mat og legge på meg etc) - så da begynte jeg sykemeldt i jobb, skal jobbe i utganspunktet 2 dager i uka. Noe som ikke gikk første uka - måtte gi meg etter knaåt halvannen dag pga oppkast. Idag fikk jeg vite at når man begynner sykemeldt i jobb har man ikke krav på sykepenger annet enn for evnt faktisk jobbet tid. Dritt. Må sjekke ut med trygdekontoret i morra, ville jo vært dumt om jeg ikke opptjener rett til fødselspenger også pga dette. Må jo få lov å skifte jobb mens man er gravid uten å "straffes" for det? Ja, ja. Må ta meg av 2-åringe min, barnetv er slutt. God kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...