Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 hun er ikke nett i nesen og jeg ser ingen buser eller snør, men når hun puster hører jeg det surkler et sted bak i der, høres ut som masse slim eller noe, spes når hun sover... hva kan jeg gjøre med det... har nesten ikke morsmelk så jeg får ikke sprutet inn det heller....
MiniBassen Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jenta mi har nettopp vært forkjølet og da hadde hun også surkling "et sted baki der".. ; ) Og det er nok slim, ja.. Det hjelper å legge noe under sengebeina på den enden der hodet til babyen ligger, for da kommer overkroppen høyere opp og slimet blir ikke så plagsomt.. : )
mamo82 *2 jenter* Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hatt det sånn lenge? Begge ungene til en venninne av meg har polypper i nesen, det høres ut som om de er konstant tett i nesen, det surkler skikkelig når de puster. Ikke noe farlig, de får en enkel operasjon når de blir 2 år.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 får prøve det, sist gang vi prøvde å heve sengen sked hun ned i fotenden, enda vi bare la en bok under... hihih hun ligger ikke helt rolig, men vi prøver igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 hun er bare to mnd og hun har ikke hatt det sånn hele tiden.... bare de til og fra de siste to ukene tror jeg... da hun var nyfødt lå det i brystet men det gikk over, kommer en stor buse innimellom da så hun er sikkert bare litt småforskjøla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå