Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Redd den skal bli verre om den blir kald
marina&anna-elisabeth Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 i bader my daughter as long as she has no fever
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Ja så lenge han ikke har feber så bader jeg han. Bare pass på å pakk ungen inn i håndkle med en gang slik at han ikke begynner å fryse.
krksk Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 går fint å bade unger som både er forkjølet og har feber.. bare passe på at de er varme og tørre etterpå det..
BettyBoob Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 min gutt er skikkelig forkjølet nå, men vi badet igår. Han satt i balja si foran meg i dusjen. Varmekabler på gulvet, godt og varmt med varmen fra dusjen, han koste seg så
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Om du har mulighet ha det varmt på badet, bruk et av de stooooore håndklene og tull babyen godt inn, ha god badetemp. Du kan godt la vær å bade hodet, men bare gå over med en fuktig klut etter at du har tørket kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå