Gå til innhold

Trenger sympati i dag..

Gjest

Anbefalte innlegg

Urk for en dag! Stivnet helt i bekkenet i går, og nå klarer jeg knapt å bøye meg ned for å sette meg på do. - trenger uansett hjelp til å komme opp igjen. - Og til å kle på meg, og til å reise meg opp når jeg har satt meg og... Sukk.. - og det bare fordi jeg ryddet i skapene i går.

Noen som kan trøste meg med å ikke si at det kommer til å bli værre, når jeg har det sånn allerede nå! - Pliiis..

Ellers så er oppmuntringen den at lillegutt i magen er kjempeaktiv i dag, for mamma er stille og rolig.. Og da kan jeg jo ikke annet enn å smile litt da.

Fortsetter under...

Annonse

Takk for sympati i dag jenter. Det går bedre nå, kiropraktor fikk klemt det meste på plass, så tårene sprutet! Men jeg må tilbake en par ganger før det hele er OK igjen. Han var veldig hyggelig og forståelsesfull, og han mener jeg absolutt bør ta det mer med ro på denne redebyggingen min! - sukk, jeg blir jo gal av å se at det er MYE rot rundt meg.

I dag var det egentlig skapet som skulle gjennomgå, og stakkars gubben når han kom hjem fra jobb så var det bare å begynne å jobbe med meg.. Bær ned dette, hent den, kast dette, skal du spare på dette, etc...

Det var deilig! Og veldig avlastende. Men jeg blir jo sååå ivrig, så jeg var sliten som et annet lite .... !

Det er verd det for alt i verden. - anbefaler det på det sterkeste. Så det er bare å bli med. Jeg holder til på Martina Hansens hospital, fredag morgen. Tror de har både tirsdager og fredager til gravide. Bli med da vel!

Stakkars deg, dette hørtes ikke bra ut. Håper behandling hjelper fremover. Så må du love å la håndklær få lov til å henge i uorden, og ikke på rekke og rad, på badet så lenge. Og ikke noe støvsuging av juletrær fremover.

Det er fortsatt god tid til redebygging heldigvis.

God bedring!

Annonse

Nå er jeg ferdig med å støvsuge juletrærne, så nå er det alle skap i huset som får unngjelde. Hele 2. etasjen er ryddet allerede. Klær som ikke brukes er fjernet, lillegutt har fått kommode på rommet sitt, med sine første spede plagg og jeg fikk streng beskjed om å la gjestesengen stå igjen der inne, for han kommer ikke enda.. He he..

Tenkte egentlig ta kjøkkenet igjen, men mannen min sier at det er faktisk en grense for hvor mange ganger man ha lov til å vaske ned kjøkkenskapene i løpet av et år.. Noen som har hørt om det? Han påstår 3 ganger i året holder..

Men .. det er deilig å ha noe å sysle med mens man venter, så jeg har ommøblert litt i stua. Og pappa skal kjøpe oljemaling og lerett til meg, så får jeg meg en sunn hobby.. Kanskje jeg kan male noen barnebilder.. Noen som vil ha?

Sukk.. det er faktisk kjedelig å være sykemeldt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...