Gå til innhold

20 mnd. og TRAN...helt stopp her...får ingenting i henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere som gir tran til de små på denne alderen. Har prøvd med sitrontran også. Hva gjør dere/erfaringer med tran.nekt på barn på denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Arktisk tran - den smaker helt annerledes - mye bedre enn møllers + at det er en mye bedre type tran - så sunnere for alle. Kan absolutt anbefales. Kan kjøpes på Life helsekostbutikker + sikkert andre steder.

Skrevet

drit i den tranen da... gi ungen mere fet fisk i stedet...

Skrevet

Jeg slet en stund med det. Jeg har "alltid" gitt henne tran fra doseringssprøyte uten problem. Men for en måneds tid siden nektet hun. Nå gir jeg det på t-skje i stedet, og hun får selv føre skjeen til munnen. Går heldigvis helt fint igjen. Roser henne veeeldig, og tuller litt rundt det.

Et annet forslag: la det ligge foran henne, så kan hun selv ta det hvis hun vil. Da blir det liksom hennes valg; kan jo være at hun er ei jente som vil bestemme mest mulig selv. Går ikke det, må du jo prøve andre måter også, da.....

Vet ikke om dette hjelper, men fungerte her, i hvert fall......

Skrevet

Vi gir eskimo tran med tutti frutti smak. Fås på helsekost

Skrevet

Har du prøvd Kaptein Sabeltann-tran?? Etter vi begynte med den, er det omtrent det første 4-åringen min spør etter hver morgen, hehe...Smaker godteri:)

Skrevet

Hva med Eskimo Kids med tutti frutti smak! Hmm.. tror det var tutti frutti.

Tran smaker bajs, så jeg skjønner ikke at snuppa mi vil ha en gang. Men jeg blander med litt multivitamin med appelsinsmak så går det ned! :o)

Skrevet

Jeg visste ikke at det fantes så mange slags smaker på tran....

Helsesøster sa til meg at jeg skulle gi Sanasol om tran skar seg.

Brukte D-dråper når hun var mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...