to ganske tette og helt ferdig Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Kaja er 5 mnd Hun sover fra kl 1900 til kl 0630 uten mat. Hun får da 180ml MME kl 0630 og drikker som regel opp alt. Kl 1030 får hun 1/2 posjon grøt av 50ml MME. Etter grøten får hun MME til hun er mett. Jeg blander en flaske med 210ml MME hvor 50 går til grøten. Tidligere drakk hun nesten 90 til 100 ml mme etter grøtmåltidet, men i det siste har hun kun drukket rundt 50 ml og knapt det. Hva bør jeg gjøre med dette? Blir det for lite væske? kl 1430 får hun en ny flaske med MME av 180ml men hun har i det siste ikke drukket hele den heller, kan være igjen alt fra 40 til 100 ml. kl 1830 får hun ett nytt måltid grøt av 100ml MME. Lager ferdig 210 ml hvor 100 går til grøt og hun får resten etterpå. Her går måltidet både grøten og MME ned på høykant. Sum= grøt av 150ml MME MME i døgnet minus grøt ca 500ml Er dette for lite væske? bør jeg supplere med vann under grøtmåltidene? hun får i tillegg litt vann og sviskejus i løpet av dagen, men det er ikke så mye. Fint om dere vil dele erfaringer nå..... håper dere skjønte poenget (ble rotete)
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Skjønte poenget:) Jeg ville prøvd å gi vann til grøten og kanskje litt innimellom måltidene, siden det ser ut til at det blir litt lite væske. Kan ikke skade å prøve i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå