Gå til innhold

I hvordan pp ble..


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i hvilken pp heter det:) hehe må bare unnskylde meg, er norsklærer og miljøskadet...

Jeg ble gravid i 2pp etter at jeg tok ut p-staven. Hadde ikke el i 1pp så vi klaffet på første mulige. Snakk om flaks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til selv! Hvilken pp er du i? Nettopp blitt prøver? Mange klarer det i løpet av fire mnd:) Inne på forum som bli gravid osv er det en del som bruker lengre tid. men Normalen er at ni av ti blit gravide innen ett år. Ofte mye før. Kommer litt ann på om en har gått på hormonell prevansjon osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Jeg gav opp å telle pp etterhvert. Men jeg hadde vært 5 år uten hormonell prevangsjon og vi hadde prøvd aktivt i tre år før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid i 1. pp jeg, sluttet met pillen og mensen kom aldri, 4 uker senere tok jeg en test og jammen var jeg ikke gravid, ble helt satt ut for hadde aldri trodd at det skulle gaa saa fort! :)

Er 10+6 i dag. Har vaert mye kvalm og troett, har faatt kyssesyken i tillegg, saa det sitter ikke akkurat med nei :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nullte ;)

 

Stoppa på p-pilla bare for en måned fordi jeg hadde rota litt i det siste brettet. Og så ble jeg gravid, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte 9pp for og bli gravide. Var nesten på nippet til og gi opp.....var sikker på at det måtte være noe galt med meg.....

Håper ikke det tar like lang tid for deg!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble gravid i 6.pp (9mnd) og 8.pp (1 år). Sluttet på Trionetta og startet rett på prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble gravid etter 9 pp........tok så lang tid før jeg fikk stabile sykluser etter jeg sluttet på yasmin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble gravid i 6pp, etter mange år på pillen....jeg er nå 7uker og veldiii dårlig...men heldigvis for en god grunn da:)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang på første forsøk etter 8 år på pillen.

Denne gangen satt den på andre forsøk. Har ikke brukt prevensjon siden fødselen i 2004. (brukt babycomp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...