Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 bruker dere voksi nå med 4-8 pluss ute? hva har dere på babyene deres oppi der da? hvis ikke dere bruker voksi nå hva bruker dere hvor mye klær? selv om det er pluss grader ute er det mye sur vind. hva gjør dere i forhold til dette. jeg er så usikker når jeg skal ut å gå nå og min er knappe 2 mnd gammel.
mumbo Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Bruker voksipose, men bretter den dobbelt inni trekket. Supert i mildvær!
Blomman Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 bruker du den tjukke vinterposen holder det nok med strømpebukse og body, og lue-evt hals
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Bruker strømpebukse og body vi også, men med en hettejakke oppå. Er det veldig varmt, brukes bare hetta over hodet. Er det litt kaldere (et par varmegrader), brukes en tynn lue innom hetta. Han kan bli kald på hendene (de holdes gjerne over dyna), så enten trekker jeg ermene godt ned over hendene, eller så har han på votter. Har ogå et mykt fleece-pledd inni posen. Ullsokker har han også på. Jeg har trukket voksiposen opp bak hodet hans, slik at han ikke skal få trekk rett i hodet.
katoes Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Tar på snuppa på 3mnd en ullpysj på utsiden av de vanlige klærna. Lue har hun selvfølgelig på. Hun ligger på lammeskinn og har vanlig dyne over seg. Og det trekket til å ha over bagen. Er det mye vind og kansje fare for regn, så tar jeg på regntrekket også.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Snuppa her bruker voksi med vinterposen nå.. Da har hun på strømpebukse, body, hals pluss en fleece jakke over.. Hun sitter så blir litt lite med bare body..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå