Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hører ikke de mer hjemme under spå / horoskop debatten? eventuelt sende personlig post?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være litt enig.. Jeg tar hintet ihvertfall;-)

Samtidig så syns jeg folk må kunne snakke om det de vil.. Det plager ihvertfall ikke meg!

Jeg for min del syns det er interresant å høre om hvordan hun "leser" mennesker..

Skrevet

Hvem er det som skal bestemme at CEC26 ikke hører hjemme andre steder enn under spå?

Det er faktisk skremmende lite trafikk på andre sider, og er det noen som plages av disse innleggene så la være å svare på de?

Det er ikke mer gravid relatert med alle "Middagstråder" og tråder som navngir og etterlyser tre fire bimmere så de kan ha sin egen skravletråd. Det kan msn brukes til.

Til slutt da, så sitter det et par- tre bimmere igjen på toppen av næringskjeden og har skravle for seg selv.. Er det målet???

Og ikke kunne se overskriften av et innlegg som ikke opptar en selv??

Skrevet

Synes nå folk skal få skrive hva de vil her inne..poste innlegg med det innholdet de vil..

Ingen vits i og henge seg opp i bagateller =))

Skrevet

Hvem er cec26, og er dette seriøs spåing eller bare sånn på gøy for å få tiden til å gå?

Skrevet

Jeg har egentlig sitti å venta på noen skulle henge seg opp dette her å, men det må jo være opp til hver enkelt hva folk vil snakke om innpå her, skjønner faktisk ikke hva det er å henge seg opp i.. Mulig det er mange innpå her nå som har gått ut i full sm eller permisjon, for det er tydlig noen som har lite å finne på når dem henger seg opp i en så liten bagatell:)

Og jeg tror spåingen er seriøs. Men det er selvfølgelig opp til hver enkelt om de velger å tro på den og/eller lese de innleggene i det hele tatt.

Denne siden er for alle som har kommet til 3 tri, og der er vel ærligtalt ingen som har rett bestemme eller kritisere folk for hva hver enkelt velger å ta opp eller spørre om. (Utenom hvis det virker støtende på noen selvfølgelig eller de som har ansvaret for dette nettstedet velger å gå inn å slette sånne innlegg)

Tror alle trenger litt psykisk støtte den siste tiden og hva den støtten går ut på, må være individuelt. Ikke alle er like.

Skrevet

Nå skal ikke jeg blande meg veldig inn i denne debatten, det gidder jeg rett og slett ikke...

Men jeg husker at for en tid tilbake, sa moderator (eller var det jordmor Siri?) i fra at spå-trådene hørte inn under spå-forumet.....

Skrevet

Hvis spå tråder hører til under spå-forumet, så burde jo folk som vil ha oppskrifter holde seg på kokebok-forumet og de som lurer på no om bekkenløsning holde seg på forumet om dette.. nei.. 3 tri er jo et generelt forum !!

Skrevet

eller hva med alle trådene som omfatter sykehusbagen? Kan ikke BIM selge oss ferdig pakkede bager? så tjener de penger, og vi som trenger disse bagene får det vi skal ha...

Eller katter som føder og valper og leggetider på eldre barn??

HVA ER SKRAVLE, og 3.TRIMESTER trådene egentlig til??

OG for hvem???

Skrevet

Helt enig.. syntes ikke noen har rett til å betemme hva som skal stå hvor og når..

Skrevet

Ja tror dem har trådene til meste innpå her, men da er det vel egentlig ikke vits å ha 1,2,3 tri, er det vel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...