fikk prins 11.01.07 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 drittlei...nå føler jeg liksom at jeg har blitt lurt tilstrekkelig mange ganger..opptil flere netter iløpet av de to siste ukene har jeg hatt kraftige sammentrekninger med 10 minutter mellom i en times tid hvorpå det bare stopper opp...så når jeg våknet inatt tenkte jeg egentlig at det skulle skje noe...men neida,.sitter her enda jeg...........så nå håper jeg det skjer noe snart...lei av alle som ringer og maser....har det skjedd noe????? neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..det har ikke det sier jeg......men jeg skal gi beskjed dersom det gjør...virker som ingen skjønner det at jeg sier fra...slutt å mas sier jeg da...har jo termin først imorgen da...flere som føler seg litt snytt om dagen??
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Huff, stakkar.. kjedelig å vente.... Har termin i morgen jeg også, hadde mens termin 3... Men jeg fikk lillegutt 4.januar glad han kom før termin, sender masse fødestøv over!!! lykke til!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 takker...fødestøvet er motatt med ønske om kjapp fødsel, =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå