Gå til innhold

Noen andre som synes sex gjør vondt?


AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Uff..synes jeg er skikkelig håpløs for tida.. Er 11+3 i dag og i går kveld ble jeg skikkelig kvalm og synes det var veldig ubehagelig med sex.. Vi har ikke hatt det på lenge for jeg orker liksom ikke. Begynte å gråte etterpå..litt emotional for tiden, ja,.. Synes liksom mannen min "fortjener" litt hygge og ikke bare en hormonell, dårlig kone..høhø.. Han maser ikke og presser meg ikke på det i det hele tatt. Han sier han forstår veldig godt at jeg ikke orker og er utrolig skjønn på alle måter, men jeg presser meg selv.. uff.. hva slags erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er 9+0 i dag. og i de siste ukene har jeg vært veldig trøtt og ikke orket tanken på sex. Og for litt siden prøvde vi,og det gjorde vondt, så da stoppet vi. Han er veldig forståelsesfull. men har hatt sex etter det uten at det gjorde vondt. Men er ikke så godt som før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 11+3 i dag og sexlivet er desverre ikke noe å skryte av for tiden... Gjør vondt pluss at jeg spenner meg veldig(er vel litt nervøs), hmmmmm håper det får en opptur snart i grunn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...