Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Noen som bruker bæresjal til smårollingene her? Erfaringer? Er det praktisk? Leser så mye om at bæreseler ikke er bra for barnets hofter og rygg. Jeg trenger tips om merker/hvor man får kjøpt sjal på nettet/pris. Helst ikke så mange hundrelapper da..
Blomman Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 tettinntil.com men jg er veldig fornøyd med ringslynge og EllaRoo bæresjal på tettinntil er det mulig å kjøpe pent brukt og
LivetErEnLek Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har selv en hotsling og en mei tai og bruker begge flittig. Hvis du vil spare litt penger, er det nå salg på www.dotedot.com
Lumsk Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Som Blomman anbefaler jeg også tettinntil.com. Der er det veldig mange som kan hjelpe med alle spørsmål du måtte ha. Det er det også en lang liste over nettbutikker. Jeg bruker et elastisk sjal for øyeblikket siden poden er ganske liten. Men kommer til å invistere i en mei tai om ikke lenge. Jeg synes det er kjempepraktisk. Jeg bor ikke så langt unna butikk og helsestasjonen og det er faktisk lettere å putte ham i sjalet enn vogna når jeg skal dit. Siden vogna er litt stor så er den ikke så lett å få den med i bilen så om jeg skal til sentrum så er det bare å knytte på sjalet når vi går ut døra og bære han i det i butikkene.
mumbo Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg brukte lommeslynge da mini var liten nok til å ligge i den, det var helt supert! Har nå bestilt en ergosele, der sitter barnet anatomisk riktig, i motsetning til babybjørn og tilsvarende. Vurderte ergosele vs sjal, men landet på ergo.
tiern Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 bruker en sånn elastisk slynge i to deler. fordelen er at både pappen og jeg (somer lita) kan bruke den. den heter tri-cotti og er fra et merke babylonia. Kostet 650,- i barneustyyrsbutikken Bebito i Trondheim. Veldig fornøyd. Har brukt den fra han var fire uker og fortsetter lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå