Gå til innhold

Er dere alle ute og triller i regnvær?


-carina-

Anbefalte innlegg

Usj, synes det er så stusselig å trille ute i dette været her... Og Karsten er jo ikke akkurat så glad i å ligge i vogna si... Så det blir ikke så veldig mange turer ut i dette været! Er dere flinke til å gå ut tross vind og regn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor på sør-vest-landet,så er pent nødt til det hvis vi skal få noe frisk luft. Er ikke så glad i det, men men. Må man så må man. Det blir jo ikke så lange turer som jeg egentlig vil gå. Greit at det regner, men på denne årstiden er det som regel en meget guffen vind som kommer i tillegg. Æsj, er drittlei dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det pøsregner eller det blåser skikkelig, så gidder jeg ikke, men ellers blir det tur uansett. Godt å komme seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente som ikke sover annet enn på trilleturer på dagtid jeg! Så jeg må pent ut og trille turer i all slags vær!

 

Men det finnes jo ikke dårlig vær.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så flink å komme meg ut når det har vært så dårlig vær. Nå har jeg imidlertid begynt på Grete Roede kurs, så nå må jeg bare komme meg ut. Fint for lillegutt, og fint for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt en liten tur om dagen bare, men det er bare til butikken og tilbake, orker rett og slett ikke lenger jeg..Er nok ltt lat:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal jo begynne å jobbe igjen 10. april, og med tanke på hvor fort tiden har gått fra Victoria ble født til nå, vet jeg at det bare er et øyeblikk til vi er der. Derfor har jeg som nyttårsforsett å trille masse turer og nyte hvert ett sekund. :)

 

Har vært veldig flink så langt og trillet nesten hver dag og i all slags vær. Men noen dager, som i dag, somler jeg litt og er ikke klar til å gå ut når hun blir trøtt, så da får hun sove i vogna si på verandaen. Det funker det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...