Gå til innhold

Pappa passer baye historier.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan skulle passe tulla så jeg fikk sove litt ekstra. Når jeg sto opp hadde hun fått ett halvt glass kald middag til frokost. Ammet kl 7 da...

Han sa hun synes det var kjempegodt:-) Ble såååå irritert, men det er jo bare søtt da:-) Grøt eller mme tenkte han vist ikke på...HA Ha Ha..

Flere historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her fikk ikke snuppa mat på 7 timer en gang, Han glemte det for han var jo ikke sulten selv.... fy som jeg klikka da.... og må inrømme at jeg ikke er så veldig glad i å overlate ungene til han alene. jeg er selv veldig flink å gi mat ofte eller når jeg ser det er behov for det og når det er på tide å skifte bleier.

Skrevet

Min sier han har inngått en avtale med sønnen vår om bleieskift.Den går visst ut på at sønnen vår kun skal ha tissebleier når pappaen passer på. Til nå har han faktisk klart å holde seg til det også!

Lurer på hvordan det går under permisjonen hans om han ikke skal skifte bæsjebleier! huffhuff

Skrevet

Åh, når jeg leser disse blir jeg litt glad for at pappen i huset er involvert nok til daglig til å vite når maten skal gis, hvilken vei den skal inn og at bæsjebleier må byttes de og:)

Det eneste han egentlig gjør feil er å leke masse for å underholde gutten vår når han er trøtt (han klarer ikke å gjenkjenne noen trøttheltstegn i det hele tatt og når jeg sier at han må gi seg med lekinga og heller vogge gutten litt nekter han for at det er det som er galt)

og å skulle være overbeskyttende på en sånn måte at jeg må jobbe masse ekstra..(for eksempel; mister vi smokken, om så bare på sofaen får jeg ikke lov til å bare skylle, den MÅ kokes.Har et av klesplaggene til småen havna i vasken med våre klær vil han at jeg skal vaske det igjen.HAHA han skulle bare visst hvor mye jeg samvasker når han er på jobb...)

Skrevet

Angående koking av smokkene så kan du be mannen din lese på baksiden av en ny pakke smokker. De skal kokes før bruk, deretter bare skylles. Bytt dem heller ut etter 1-2 måneder.

Har hatt smokker som ble klisne og ekle, omtrent som latexen løste seg litt opp. Tror det var fordi jeg kokte dem for ofte, det virket ikke som de tålte det.

Skrevet

Mannen her i huset er forøvrig kjempeflink med babyen. Han har tatt på klær bak fram noen ganger, men helt ærlig så tror jeg ikke babyen heller vet fram og bak på klærne sine, så da lider han nok ingen nød av det :-) Jeg synes bare det er litt rart, hvor vanskelig kan det være for en voksen person å finne bak og fram på klesplagg?

Skrevet

det synes jeg var godt gjort. Pappan er egentlig veldig flink, skifter bleier, bader og legger. Det er bare maten, ikke så rart da når jeg stort sett gir pupp.... har jo nettopp begynt med flere måltid om dagen.

Skrevet

Ja, i dag skulle pappan passe jenta mens jeg var hos legen(måtte vente en time - forferdelig...), og da hadde hun bæsja. Vi har nylig begynt med fast føde, og han har ikke skifta bleie på henne etter det. Så han hadde stått der og tørka vekk verdens største bæsjebleia, og brekt seg flere ganger og fått tårer i øynene - hehe!

Skrevet

"Pappa passe babyen"? Man "passer" da vel ikke sine egne unger, vel? Passer du ungene også, da, mor?

Skrevet

er litt enig med anonym der ja! hehe....

Her er pappaen like mye med som jeg er, han har liksom helt fra begynnelsen bemerket at "det er mitt barn og" og skifter kanskje mer bleier enn meg, mater like mye (mme flasker) og tar henne om natten, selv om han skal stå opp tidlig! =)

Men han hadde HELE ansvaret her i helga mens jeg var syk, og da mens jeg våknet opp litt mens jeg sov på sofaen, så stresset han en del, la henne i bagen fra vognå å bysset med den i stua å sånn..HAHA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...