Gå til innhold

skravle......Nye twilightere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, har litt dårlig samvittighet faktisk!!!!!!! har ikke hatt tid til dere de siste dagene.... før i går kveld, når jeg endelig skulle inn fikk jeg ikke opp noen av forumene! Bare reklameskilt på forumene jo!!!!!! da holdt det nesten på å klikke for meg, og idag får jeg ikke opp trådene som ble skrevet igår kveld! TERG. må forlate dere en liten stund nå, men jeg skal være på plass etter kl 4 idag, så Mayaya, krølle79..... og Alle andre::::::::::::: er dere klare for å skravle litt? må få veid opp litt for all ikke skravlinga i det siste. klem "meg ikke meg"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skravler gjerne litt med meg selv jeg, siden du ikke er tilbake før etter kl. 16:00! Kanskje det er noen andre her i mellomtiden!?

I dag skal jeg på 3D UL og er veldig spent! Håper alt er OK! Krysser fingrene for at samboeren min blir med, han dro hjem fra jobb tidligere i dag for han følte seg dårlig. Er veldig trygt å ha med seg noen altså...

Skrevet

mona+kid, mayaya, krølle79......... Er dere her?

sv mona: hvordan gikk det på ultralyden? er kjempespent på det der altså.... kunne godt tenkt meg å gjort det selv, men vi fikk så sinnsykt fine bilder på ul i uke 19... er det vits? stor forskjell? tilogmed jordmora ga seg helt over de bildene våre, sa det var det råeste hun hadde sett, selv etter 25år i gemet.... artig. Fikk 10 bilder!

Skrevet

I'm here!!!! :)))) Dægger'n, hvilket savn det har vært å ikke kunne skravle!! ;)

Var på kontroll idag.. Hørte hjertelyden (som vanlig).. Fikk litt sånn; "hæ??! ER det ikke gass likevel?!!" ;)

Skrevet

næmmen.. Er jeg alene her ikveld..?? :((

Skrevet

Hei dere!

Lykkeliten; Det gikk veldig bra på ultralyden, jenta i magen min har det bra! Alle målene var flotte! Hun var stor av størrelse og ultralydmannen sa at hvis hun blir født på termin, vil hun veie 4200, hehe!

Om det er vits med 3D ultralyd? Det viktigste for meg var å finne ut at alt var bra med den lille, jeg har litt lett for å bekymre meg. Vi hadde to bilder fra før; ett fra uke 7 hvor hun er prikk lik en brun bønne og ett fra uke 19 hvor man ser ryggraden hennes og antydning til hodet. Var litt derfor at vi ville ha UL - for å se ansikt og hender. Men mest fordi jeg måtte vite at alt var ok.

Hvis jeg hadde hatt mange flotte bilder fra før, hadde jeg mest sannsynlig ikke gjort det. Men det var absolutt en veldig fin opplevelse!

Krølle79; Neida, du er ikke alene! Men kanskje du har dratt nå siden det er 30 min. siden innlegget ditt…?

Skrevet

neida, jeg er her.. og på msn... og... ;)

Og så sysler jeg med litt husarbeid i tillegg.. Holder på å rydde bort jula.. Og vasker klær til den store gullmedalje... +++ ;)

har laga meg ei "gjøreliste" for januar.. Må ha noe å fylle dagene med iom at jeg er sykmeldt.. Den lista ble lang, gitt, da jeg satte meg ned for å finne noe å gjøre.. Ikke så lenge siden vi flytta inn i ny leilighet, og det er da enda noen esker som står urørte, hyller som er blitt litt sånn "jeg-legger-dette-her-og-tar-det-senere-hyller".. ;)

Ikke vanskelig å finne noe å gjøre, nei.. ;)

Skrevet

"Gjøreliste" for januar? Du er jammen flink! Dagene går kanskje litt fortere når du har noe å gjøre, en plan lissom. Jeg klarer ikke å lage gjøreliste for morgendagen engang, hehe!

Skrevet

Hehe.. For å si det sånn; det tok sin tid før jeg kom opp med punkt nr 1, da.. ;)

Litt sånn;

* Rydde ut jula

* Rydde i klesskapet til jenta

* Legge bort avlagte klær etter jenta

* NB, kjøp nye longser + pysjamas til jenta.. osv... ;)

Skrevet

På den måten er det nok lettere å få gjort ting! Kanskje jeg skal driste meg til en liten liste i løpet av uka... I morra skal jeg kjøpe oppbevaringsbokser til den store gullmedalje og begynne å få ting ut fra gjesterommet/roterommet som snart skal bli vårt soverom. Det vi har som soverom i dag skal bli barnerom. Jeg ser de ferdige rommene så tydelig i hodet mitt, problemet er nok å få det til i virkeligheten...

Skrevet

Ja.. En detaljert lliste e så definitivt te hjelp for mæ.. ei sånn inn-med-teskje-liste.. Det hjelpe mæ å få ting unna.. Særlig iom at det nærme sæ mars, og ryktan ska ha det te at det kjæm en baby i hus da, så da e det visst litt småtterier som må gjøres i forkant.. ;)

Og så føles det innmari godt når man kan stryk ut nåkka på lista, for da føle man sæ skrekkelig flink og effektiv, sjøl på de dagan man itj egentlig har nå energi te å få gjort nå særlig...

Næh.. Der slo jeg over på trøndersk, gitt... Sitter på msn samtidig oxo, vettu.. Ikke alltid like lett å holde tunga rett i munnen.. ;-p

Skrevet

Jeg er her, jeg er her!!! hihi

I går var maratondag.. Startet med legen kl 0830, og var ikke hjemme før etter kl 22...!! Det er hardt for lille meg nå ja ;-)

Legen - frisøren - IKEA (tegnet ferdig kjøkken) - lunsj i byen - henta mannen på jobb - hjemom og finmålte kjøken for siste gang - IKEA og plukket kjøkken (puh!!!) - på kaffe til kompis som hjalp oss... Trøtt som en dupp!!!!

Men i dag skal jeg påul kl 0930, og så bare hjem og slange meg i godstolen, for jeg er hjemme alene til ca midnatt :-) ahhh

Skrevet

Da har du vel vært på ul, antar jeg.. :)

Hvordan gikk det? :)

Den maratondagen din hørtes kjent ut.. Hadde en sånn en dag her forleden jeg også, og var helt blåst da jeg endelig la meg i stabilt sideleie på sofaen på kvelden.. puuh.. :)

Skrevet

Det gikk kjempebra! Hun skulle bare se etter en liten muskelknute jeg har hatt, men fant ingen ting der, bortsett fra noe som kunne være den, men som lå langt oppe, under puppene, som overhodet ikke ville være i veien for småen! Ellers var alt bra, han var akkurat så stor som de pleier, og det var fremdeles en gutt.. thi hi ;-)

Skrevet

tjihi :)

Bra at alt såg bra ut, da :)

Slenge du dæ med ikveld? :) (se oxo den andre tråden..) :)

Skrevet

UHU jenter. er lenge siden jeg har skravlet med dere....

mange nye her nå tror jeg..... hva har dere gjort i det siste da? jeg har egenlig ikke gjort annet enn å vaske klær og surre rundt meg selv, lure på hva det var jeg skulle gjøre for så igjen se på klokka og OJ.... så var klokka tolv før jeg kom meg på nett... og da er jo ikke dere her, Uhu. i morgen er jeg ikke på nett før rundt fire, fem tiden tenker jeg... hvis ikke gubben har stukket av med pcn. håper vi snakkes da!!!!

nattinatt:)

Skrevet

dytter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...