Gå til innhold

For godt til å være sant :))

Anbefalte innlegg

Testet først med billige tester sin strimmel den viste to streker. Den ene var litt svakere enn kontrollstreken. Så tok jeg jeg en CB digital og den viste GRAVID. Jeg er både sjokkert og utrolig glad. Tenk at jeg er gravid etter 1 pp!! Får nesten litt dårlig samvittighet for dere som blir skuffet flere ganger på rad. Men når det er sakt så sender jeg en orkan med dobbel styrke babystøv til dere ALLE sammen. Håper dere kommer etter snart ;))) ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Sug til dere det er dobbel styrke ;))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7707536-for-godt-til-%C3%A5-v%C3%A6re-sant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner :) Setter stor pris på hver enkelt av dem, kjempe koselig! Litt vemodig at jeg ikke hører til her oxo men kommer til å titte innom å se hvordan det går med dere. Da lister jeg meg forsiktig inn på 1.trimester. Fortsatt lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...