Gå til innhold

For godt til å være sant :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet først med billige tester sin strimmel den viste to streker. Den ene var litt svakere enn kontrollstreken. Så tok jeg jeg en CB digital og den viste GRAVID. Jeg er både sjokkert og utrolig glad. Tenk at jeg er gravid etter 1 pp!! Får nesten litt dårlig samvittighet for dere som blir skuffet flere ganger på rad. Men når det er sakt så sender jeg en orkan med dobbel styrke babystøv til dere ALLE sammen. Håper dere kommer etter snart ;))) ***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Sug til dere det er dobbel styrke ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Kos deg med svangerskapet!

Suuuger til meg masse babystøv - for jeg vil gjerne følge med over til 1. trimester om ca 2 uker ;)

Skrevet

Heldiggris:o) Gratulerer så mye!

Takker for babystøvet - håper det er skikkelig kvalitet på det, slik at jeg kan følge etter til 1. tri snart!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Du må skifte nick til kun bigmamma nå:)

Skrevet

Grper tak i alt jeg kan...! Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer!! Det er ikke noe galt i aa bli gravid paa foerste forsoek det er jo det vi alle vil!

Kos deg og lykke til.

Skrevet

Gratulerer! Noen må treffe på første forsøk også! :) :)

Skrevet

Gratulerer masse! Må være herlig å lykkes på første forsøk. Lykke til! :))

Skrevet

Gratulerer:)

Er jo bra at ikke alle må vente like lenge for å bli gravid.

Synes du bare skal nyte det jeg.

Lykke til med svangerskapet

Skrevet

Gratulerer!

Tar med meg en liten dose med babystøv.

Skrevet

ååååå så koselig bigmamasoon!!!

Gratulerer kjempe masse og god tur over til 1 trim!

Kanskje vi treffes der i slutten av uka:-) Ønsker deg alt godt videre:-)

Og suuuuger til meg baby støv!

*klem*

Skrevet

Hei, og gratulerer så mye =)

Kos deg med spiren og nyt graviditeten!!

Klem =)

Skrevet

Gratulerer - det er IKKE noe a ha darlig samvittighet for! Det er faktisk flere som blir "lett" gravid enn dem som strever - sa m.a.o du er helt normal :o)

Skrevet

Gratulerer så masse! Så utrolig moro at det klaffet så fort =)

Lykke til

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner :) Setter stor pris på hver enkelt av dem, kjempe koselig! Litt vemodig at jeg ikke hører til her oxo men kommer til å titte innom å se hvordan det går med dere. Da lister jeg meg forsiktig inn på 1.trimester. Fortsatt lykke til alle sammen.

Skrevet

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer!!

Det er flott at noen blir gravid på første forsøk, veldig koselig!

Lykke til med svangerskapet! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...