Gå til innhold

Hva kan det ha vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 33+1.. Og i dag til morgenen så våkna jeg med veldig vondt på høyre side av magen, de blei værre om jeg gjorde noen bevegelser, særlig brå bevegelser.. Men de var der hele tiden i godt over en time, da sova jeg, og de var borte da jeg våkna.. Har kjent liv fra babyen.. Men hva kan dette ha vært? Flere som har opplevd noe av det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivel.. Da gir jeg opp..

Skrevet

Det høres nesten ut som om noe jeg kunne skrevet for noen uker siden! Var nøyaktig likt, bare at det var på høyre side. Da jeg var hos legen noen dager senere til kontroll klemte han på det samme punktet og det gjorde kjempe vondt da også. Han mente at det antagelig bare var noen nerver i livmora som ble sparket eller slått på av den lille, og at det hvertfall ikke var noe å bekymre seg over! :)

Skrevet

Jeg har hatt sånn på høyre side opp ved ribbeinet og det er der levra ligger, fikk vite at det kunne være et sympton(??) på svangerskapsforgifting. Det også flimring for øynene(se stjerner) og hodepine med vondt i panna. Men greit å sjekke det ut. Ihvertfall hvis du har høyt BT, protein i urin og ødemer. Men jeg har hatt litt av alt sammen på rundgang, fortsatt ikke funnet noe svangerskapforgiftning på meg, så det trenger ikke være det.

Når jeg først spurte legen hva det var, så han magesyre??? Fikk noe som skulle hjelpe, men har ikke akkurat funka. Men er skikkelig sårt der, når jeg tar på det og kjenner det veldig godt når jeg blir sliten eller snur fort på meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...