Gå til innhold

Når begynte barna deres å le?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna mi er nå 5 mnd og har enda ikke begynt å le, hun smiler og "prater" masse, men latteren må vi vist vente lenge på.:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår er 10mnd og ler heller ikke. Kommer litt sånn kort latter når vi kiler på magen, men ikke sånn mye.

Skrevet

maren er 5 mnd nå, og hun kan le hvis vi kiler henne eller lager grimaser. Men hun gliser masse, er søtt det også.. hehe

Skrevet

Slik er frøkna vår også, er akkurat som om hun prøver å le, men gir seg før hun får det skikkelig til.

Skrevet

Jeg hørte Herman le for første gang 3,5mnd. Han lo av at storebror gjorde seg til. Han har ikke ledd så mye etter det, men vi vet ihverfall at han kan le. Han er nå 4 mnd.

Skrevet

Vår jente på nå 3 mnd lo første gang da hun var 2 mnd :) Hun er en ordentlig blid jente...ler når vi kiler henne litt eller tuller rundt. Men vet at det varierer veldig - storesøsteren hennes lo ikke før hun var mye eldre, hun var også mye vanskeligere å få til å le og smile når hun var baby. Tror hun var 5-6 mnd første gangen vi hørte henne le.

Skrevet

gullet vårt smiler med hele kroppen og lager hikste lyder..nesten som latter.. tror ikke det er lenge til han ler.. han er 3 mnd..

Skrevet

Begynte så smått da hun var 2,5 måneder. Sånn litt kort, tørr latter.

Skrevet

Første gang hun lo sånn ordentlig var hun 3,5 mnd... helt herlig, jeg lo så tårene trillet og da lo hun enda mer, og så lo jeg enda mer og sånn fortsatte det, hehe

Skrevet

Gutten vår er snart 3mndr, han lo første gang for et par uker siden.

Skrevet

Gutten vår begynte å ''le'' da han var ca 3 mnd, men det var bare små latterhikst hehe. Og det er først nå han ler høyt og tydelig. Men ikke sånn rullende latter enda, bare en gang det har hendt og da kilte jeg han masse hehe.

Men tror han snart skal få teken på det nå. For når jeg ler prøver han å herme, noe som høres veldig rart ut, og da ler vi masse mer begge to :)

Kommer nok snart den latteren! Daniel er 9 mnd i dag (hurraa!), så har ventet leeenge på dette jeg også. De første latterhikstene er verdens deiligste lyder :) Gled deg, de er nok rett rundt hjørnet ;)

Skrevet

Jenta vår lo for første gang for noen dager siden. Hun er 5 mnd idag. Det skjedde helt tilfeldig ved at tanta hennes lente seg forbi henne for å plukke opp noe og satte seg tilbake igjen. Det ble til en Bø-tittei lek som tydeligvis var veldig morsom.

Skrevet

Har hørt henne små-le litt i en ukes tid, men var først i går på 10 ukersdagen at hun skikkelig smilte og lo :))) Og i dag var mormoren hennes innom og da smilte og lo hun så fælt at mormor begynte å gråte :)) (ja gledestårer da.. hun synes det er så stas å være mormor at hun ikke helt vet hvor hun skal gjøre av seg:))

Skrevet

3/12 lo Lukas høyt første gang. På 3 mnd. dagen sin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...